Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ktm-girl-01.webp

No hei, on maanantai. Ketkä kaikki on selvinny siitä? \o/

Kuumaa teetä ja olkapäähän jäitä. Olisin korkannut Walking Deadin Netflixissä, mutta on jo myöhä. (On on.) Joskohan huomena ois suurinpiirtein hereillä töissä, ku menis ajoissa nukkumaan...

No hei, on maanantai. Ketkä kaikki on selvinny siitä? \o/

Selvisin!! Ja pääsin parin viikon tauon jälkeen salillekki, jei :)

Salin jälkeen oli kyllä pienehkö puhelinepisodi salkkareitten ajan täällä mun hotellihuoneessa. Luuri tippu sellasee paikkaa, etten ihan yksin sitä sieltä saanut pois ja ehdin jo hieman panikoimaan työkaveria odotellessa auttamaan.

E. Hyi! Kuulostipa pervolta :D Selvennykseksi: Puhelin tippu siis sängyn ja pöydän väliin, vittumaisen pieneen rakoseen ja tarvitsin apua.

Miksei maanantaista selviäisi?

Siksi, koska se tuntuu viikonlopun jälkeen jotenki koomisen epäonniselta päivältä ja pitkältä kuin nälkävuosi.

Selvisin!! Ja pääsin parin viikon tauon jälkeen salillekki, jei :).

Jee, oon onnellinen puolestasi. :)

Hengissä vielä, mutta päivää tosiaan jäljellä vielä 2h 45min....

Ei kannata nuolaista vielä ennen ku tipahtaa... :evil:

Selvisin!! Ja pääsin parin viikon tauon jälkeen salillekki, jei :)

Salin jälkeen oli kyllä pienehkö puhelinepisodi salkkareitten ajan täällä mun hotellihuoneessa. Luuri tippu sellasee paikkaa, etten ihan yksin sitä sieltä saanut pois ja ehdin jo hieman panikoimaan työkaveria odotellessa auttamaan.

E. Hyi! Kuulostipa pervolta :D Selvennykseksi: Puhelin tippu siis sängyn ja pöydän väliin, vittumaisen pieneen rakoseen ja tarvitsin apua.

Meinasin jo kysyä, että mihin se puhelin oikein joutui, mutta selvensitkin... Eikö sitä pöytää muka saa liikkeelle vai olitko vain niin poikki treenin jälkeen?

Vielä pitäisi aterioida ja vilkaista jakso Breaking Badia - sit nukkumaan.

Pitäisi itekki alotella jossain vaiheessa kattoo tota Breaking Badia.

Siksi, koska se tuntuu viikonlopun jälkeen jotenki koomisen epäonniselta päivältä ja pitkältä kuin nälkävuosi.

Eipäs. Sunnuntaista ku on selvinny maanantai on yhtä juhlaa.

Meinasin jo kysyä, että mihin se puhelin oikein joutui, mutta selvensitkin... Eikö sitä pöytää muka saa liikkeelle vai olitko vain niin poikki treenin jälkeen?

Pöytää ei pysty liikuttaa, ku se on yhtä samaa puukehikkoo näiden sängyn runkojen kanssa :D Joo on se hyvä, että tajusin ihan itse selventää asiaa xD

Eipäs. Sunnuntaista ku on selvinny maanantai on yhtä juhlaa.

Vaihetaan. Ota mun kaikki maanantait niin mää voin viettää ne sun sunnuntait! Problem solved. Saat juhlia vieläpä koko ajan ja mää saan lepäillä. :dance:

Saatanan saatana, mihin oikein pitää laittaa lenkkeily + ravinto kysymykset, joka paikassa vain sali sitä ja sali tätä :D Muijalle pitää kehittää jotakin tekemistä eikä salille suostu lähtemään mistään hinnasta.

Vaihetaan. Ota mun kaikki maanantait niin mää voin viettää ne sun sunnuntait! Problem solved. Saat juhlia vieläpä koko ajan ja mää saan lepäillä. :dance:

Kuinkahan me tämä vaihto meinataan toteuttaa käytännössä? Kerro sä, mä en kerkee ajatella, ku tulee metallievoluutiota teemalta.

Back
Ylös Bottom