Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täysin totta ja voin täällä kovaan ääneen huudella kuinka paljon mieluummin tekisin töitä :rolleyes:

Egoilua tommonen. Kukaan ei tee mielellään töitä. Se on itselleen valehtelua, jos niin väittää :D

ps. Onneks Islantiin 3 viikon päästä <3

Ei helvetti oli pakko laittaa postia koutsille.. Miten pirussa tässä pystyy enää kehitystä seuraamaan kun kiristyy ja kiristyy sekä paino laskee. Olo on kuin ladonovella kohta ja 32 tuuman farkut lötköttää jalassa saakeli.

Mun pää hajoo ennen mun itsekuria.

Sanokaa kumman hiiren ostan razer deathadderin vai logitekin g400? Mulla on nyt ollu 2 noita logitekin mx518:sta, mutta ne kestää sen 1½ vuotta ja hajoovat, eikä niitä edes enää saa. Tuo g400 on vissiin joku paranneltu versio mx518:sta.

Sanokaa kumman hiiren ostan razer deathadderin vai logitekin g400? Mulla on nyt ollu 2 noita logitekin mx518:sta, mutta ne kestää sen 1½ vuotta ja hajoovat, eikä niitä edes enää saa. Tuo g400 on vissiin joku paranneltu versio mx518:sta.

Aikalailla makukysymys. Itellä ollu jo pari vuotta mx518 ja hyvin toimii vieläkin.

Ei helvetti oli pakko laittaa postia koutsille.. Miten pirussa tässä pystyy enää kehitystä seuraamaan kun kiristyy ja kiristyy sekä paino laskee. Olo on kuin ladonovella kohta ja 32 tuuman farkut lötköttää jalassa saakeli.

Mun pää hajoo ennen mun itsekuria.

Mulla on sama juttu. Tuntuu että vatsalihakset paistaa koko ajan vaan paremmin mutta mulla nousee painokin kyllä vähäsen :D

Oon kyllä niin fiiliksissä mun sponsorisopimuksesta. Tässä tulee vähän tyhmä kysymys mutta voinko pitää fitnesstukku paitaa salilla jos toinen lisäravinnemerkki sponssaa mua? :D

Razerille täältä :thumbs: Mulla oli kanssa toi logarin g400 mutta tuo deathhadder tuntuu paremmalta, itse kun pelailen koneella paljon niin tuntuma jotenkin on vain parempi! Ei pahaa sanottavaa ole kyllä tuosta g400:sta, mutta paremmin pelit kulkee detukalla :) Mutta makuasioista on turha kiistellä, sanoi mirri kun persettään nuoli ;)

Mulla on sama juttu. Tuntuu että vatsalihakset paistaa koko ajan vaan paremmin mutta mulla nousee painokin kyllä vähäsen :D

Oon kyllä niin fiiliksissä mun sponsorisopimuksesta. Tässä tulee vähän tyhmä kysymys mutta voinko pitää fitnesstukku paitaa salilla jos toinen lisäravinnemerkki sponssaa mua? :D

Mulla ei nouse, mutta voimat onneks nousee. Oon ihan varma että jokin 10kg bulkkaus ei näy juuri missää. Tykkään kyllä kropastani nyt älyttömästi mutta ärsyttää olla vinkuheinän painoinen.

Kunnosta kielii ainaki seki että viikon sisällä on ainaki 7 tyyppiä kysyny meenkö kisoihin keväällä..

Vittu ku lähti viikko komeesti käyntiin. Hyppäsin aamulla suoraan sängystä avaamaan ovea ups:n jätkälle. Ovelle kävellessä revin nopeesti jotain vaatetta päälle. Ihmettelin siinä lähetystä kuitatessani että mitä toi kundi oikein virnuilee.. Oven suljettuani tajusin että mulkku kurkkii avonaisesta sepaluksesta pihalle. Luonnollisesti sellanen semijäykkä aamuheijari päällä.

Hyvä mie.

Mulla ei nouse, mutta voimat onneks nousee. Oon ihan varma että jokin 10kg bulkkaus ei näy juuri missää. Tykkään kyllä kropastani nyt älyttömästi mutta ärsyttää olla vinkuheinän painoinen.

Kunnosta kielii ainaki seki että viikon sisällä on ainaki 7 tyyppiä kysyny meenkö kisoihin keväällä..

Multakin kysellään oonko menossa kisoihin aika tiuhaan tahtiin :wtf: loistavaa ja valmentajakin sanoo että kunto menee koko ajan eteenpäin ja valmennuskuviotkin muuttuu parempaan suuntaan ens vuoden alussa :)

Viidet pikkujoulut:jahas: Ettekö voi uskoa että olen KIPEÄ, enkä tykkää pikkujouluista.

Multakin kysellään oonko menossa kisoihin aika tiuhaan tahtiin :wtf: loistavaa ja valmentajakin sanoo että kunto menee koko ajan eteenpäin ja valmennuskuviotkin muuttuu parempaan suuntaan ens vuoden alussa :)

Koska meinaat mennä?

Jos joku sanois että mulla on riittävästi lihaksia niin meen keväällä :D Mutta en usko itseeni sen vertaa ja olen liian perfektionisti. Selkä on järkky, mutta reidet, pohkeet, ojentajat ja hauikset vaatisi lihasta. Liian paljon.

2 vuoden päästä olisin 40v ja pääsis masterseihin, se mulla on ollu mielessä ainaki jonkin aikaa. Tietty vois sinne mennä kokemusta hakemaan ja häviämään, samahan se. Itsensä siinä vain voittaa.

Voi helvetti, sieltä se joulu tulla jolkottaa ja olen vasta vaiheessa lähipiirin lahjonnan suhteen. Nyt salille, ehtiihän nuo :puntti:

Back
Ylös Bottom