Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Muutama viikko sitten tein penkkiä, samalla huomasin kun pari mimmiä tuijotti ja kuiski toisilleen (kai tein niiden mielestä isoilla romuilla tai jotain.) Toisen sarjan jälkeen ne uskaltautu kysymään apuan kuinka tehdään kyykkyä, johon tyydyin vain vastaamaan, että tuolla kyykkypaikalla on aika hyvä tehdä... Myöhemmin ajatellen olisihan sitä vähän voinut opastaa kun tulivat nätisti pyytämään :face::face: no ei siinä kesken sarjan oikeen tullut mitään mietittyä, ehkä olen homo tai tjn... mutta ilahdutti kuitenkin jos pitiväy minua jotenkin edityneenä/taitavana :)

Dieetistä huolimatta treeni kulki hemmetin hyvin, vaikka oli rinta/ojentajat/olkapäät - päivä. Oli jo varautunut tiputtamaan sarjapainoja, mutta ens kerralla niitä saakin lisätä, jos yhtä hyvin reeni kulkee. :puntti:

Kääpiö salilla. Ei siinä mielessä, että kääpiön tekemiset kuntosalilla olisivat huvittavia jossain ivallisessa mielessä, vaan se, että kyseinen kaveri veteli sotilaspenkkiä ja normi penkkiä (52,5kg & 115kg?!) eikä ollut moksiskaan, vaikka muut (minä mukaanlukien) tuijottivat jatkuvasti. Olin kateudesta vihreä, kun tajusin, miten noinkin pieneen kroppaan mahtuu niin iso mies. Kyseisen herran motivaatio ja muukin toiminta ilahdutti ja motivoi minuakin.

Uusia ulottuvuuksia, kokeilin kyykkyä ekaa kertaa ikinä (tosin pelkällä tangolla) ja jalkaprässiä ekaa kertaa viidentoista vuoden tauon jälkeen, so cool!!! Odotan innolla ensi kertaa :)

Tänään ilahdutti se, että mavessa 5x5x100kg. Pienet painot ovat mavessa, mutta itselle kiva juttu, sillä vasta n.2.5kk nostellut painoja ja 100kg on melkein 2x omapaino. (n.54kg)

Ei tapahtunu tänään mut yks päivä täs viikon sisällä, salille tuli nuori poika (4-6 luokkalainen arviolta), alko tekee liikkeitä ja tekniikka ei ollut paras, ajattelin jo et pitäiskö opastaa, kunnes yks mies sano et "saanko näyttää", opasti selkäliikkeet ja kyykyn jne., ei vittu tuli mukava tunne ku näki noin nuoren tekevän alataljaa kunnon supistuksella ja oikeella tekniikalla :D Harvemmin nähty tällästäkää.

Kokeilin huvikseen normi kyykkypäivän tilalla kokeilla vähän maksimia sieltä täältä. Ilahduin kun sain nostettua:
- mave 120kg
- kyykky 85kg
- penkki 77kg
- hauis scottpenkissä 44kg

Ihan mukavasti etenen kohti joulun tavotetta joka oli siis penkistä 80kg. Mavessa tavote jouluksi oli 100kg, mut se tuli ja meni liian helposti.

Dipissä ihan sairas tuntuma, kun ekaa kertaa otin käyttöön lisäpainoa. Toistoja meni melkeen saman verran 20kg lisäpainolla, mut tuntu ihan törkeesti ojentajissa ja koko kroppa tärisi kun otti happea ylhäällä :D

Edit: yleensä oon siis tehnyt dippiä vaan muutaman sarjan lämmittelyks ja siks ei oo ollu lisäpainoa käytössä, mut tänään otin ekaa kertaa pääliikkeeksi ton dipin :D

Back
Ylös Bottom