Ephemeral
Banned
No mitähän vattua :o Johan tuli puun takaa erikoista tietoo...
Njoo.. Täytyy vaan keskittyä musiikkiin perkele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mitähän vattua :o Johan tuli puun takaa erikoista tietoo...
Päevää poijjat ja tyttööt. Tänään vois treenissä testata tuota rack pullia eli suomeksi kai polvilta vetoa tai räkkivetoa tms.
Ehdottomasti kyllä. Ihan loistava liike. Ja Pulkvisti ei ny rupia riehuun, rakastele mielummin hellästi koko maailmaa ja anna kukkien kukkia.Päevää poijjat ja tyttööt. Tänään vois treenissä testata tuota rack pullia eli suomeksi kai polvilta vetoa tai räkkivetoa tms.
Ehdottomasti kyllä. Ihan loistava liike. Ja Pulkvisti ei ny rupia riehuun, rakastele mielummin hellästi koko maailmaa ja anna kukkien kukkia.
Kyllon vaikiaa sullaki. Tuu syliin?Ei seiso. Eikä mun peenis yletä joka paikkaa, hyvä jos ees mahan alta löytää. Eikä kukaa ees sylkäsis mua kohti jos mä haluaisin rakastella. Ja syksykin ja pimeetä eikä oo kukkia missää :( ja synkkää ja pelottavaa :( Karmea pimeys peittää maan ja toiset menevät nukkumaan ja toiset PIIIIIIIIIIP.
Mitäs muuta sun elämää mahtuu? Sano ny jotai. Vittu sä tiedä mistää mitään.
Kyllon vaikiaa sullaki. Tuu syliin?
No mitäs tässä, koulusta himaan tulin ja pitäisi sinne mennä pelaamaan bilistä kaverin kanssa vielä ja yhdelle oppitunnillekin. Sitten salille ja luultavasti himassa tai tyttöystävällä löhöämistä loppu ilta.
Muuten mutku sulla seisoo ni en uskalla. Pitäis laittaa joku varmuustulppa perseesee ensi
Emmä oikeesti hei halunnu tietää mut vittu... minkäs teet nii :D.
Noinhan se toimii joo. Tuo on varmaan yksittäisistä liikkeistä eniten ainaki mun selkää kasvattanu, vaikka ei se iso ookkaan vielä. Jotkut sanoo että ottaa liikaa epäkkäisiin, mutta kun oppii rutistaan fileillä kunnolla niin se on ihan loistava liike.Nyt on liikkeellä sitten Vee-illen suosituskin. Katoin tossa gymlogia niin siinä on tarkotus kai aina päästää olkapäät rennoiksi ja sitten supistaa koko selkä siellä yläasennossa, eikö?
Tiesin ettet halunnu tietää. Etkä sä mitään tulppaa tartte, ku kuulostat muutenkin sen verran kireelt kaverilt et ei sun perse voi olla nii joustavat et sinne sujahtais sisään ilman mitään liukastetta. Ellet sitten öljyä itteäs joka päivä valmiiksi odotellassi unelmien prinssiäsi.
Pakko iloita: Nyt on valkoinen Lumia 920 nenän edessä, innolla odotan avaamista! :D Hetken vielä mehustelen...
Mä oon joskus meinannut tukehtua kaneliin.Cayennepippuri on ruvennu ottaa henkeen. Ei meinannu saada safkaa alas. Miten tommosiaki voi ilmaantua.. hassu juttu.
En yleensä näit linkkejä klikkaile, mut ny näin tein ja onpa muute yllättävä hyvä biisi
Aaah, ihana tuska! :whip: Torstai ja tuntemattomat tiet.