Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ananasakäämä, Luikuri Tattinen!
Hokkuspokkus ja kettu hatussa!

fox-in-hat.webp

Aaws :haart:

Tilasin uuden liittymän ja Lumia 920 :)

Samma här! Tai varasin Lumian... Menen tänään silti kytikselle, jos jostain liikkeestä löytyis vahingossa yks valkonen tai keltainen luuri mulle :D Jos käy tuuri ja saan puhelimen kätöseeni jo tänään, niin perun vaan varaukseni :)

Tänään ajattelin sopia ja junailla asiat siten, että saan joulu-tammikuulle 18 päivän loman :p
Eli syökää kanaa vaan :joulu3:

Tällä tähän aamuun:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Samma här! Tai varasin Lumian... Menen tänään silti kytikselle, jos jostain liikkeestä löytyis vahingossa yks valkonen tai keltainen luuri mulle :D Jos käy tuuri ja saan puhelimen kätöseeni jo tänään, niin perun vaan varaukseni :)

Cool mä otin keltasen puhelimen. Telefinlandilla oli varastossa :D

Cool mä otin keltasen puhelimen. Telefinlandilla oli varastossa :D

Täh?! Mä kattelin niiltä noita puhelimia ja siellä luki joka kohdassa "MYYTY LOPPUUN".... :D Pitääkin kattoa uudestaan....

Kiva ku päivä vasta alussa ja saa jo töihin tiedon ettei koiralla taida olla kaikki ok. Ei paljoo naurata.

Voi ei!!!! Mikä koirulla on?????

Hyvä idea, sopii! :) En oo ihan varma pysynkö pystyssä suksilla, viime kerrasta on aikaa, mutta onneksi on tuota pehmustetta kropassa, ei haittaa jos vähän lentää persiilleen! :D

Ei kannata lentää kyllä persiilleen, mulla meni viime talvena ristiluu pois paikoiltaan oikein komiassa ilmalennossa..pitää valita hieman kesympi latu:D

Back
Ylös Bottom