Mä pelkään juurtuvani penkkiin kiinni.
Turha sitä on pelätä. Tää on ihan nautinnollista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä pelkään juurtuvani penkkiin kiinni.
Voi ei!!!! Mikä koirulla on?????
Oksettaa vieläki niin että..Ja turhaa jätin menemät duuniiki
En oikein tiedä. Oli aamulla jo outo, haahuili ja tosi poissaoleva. Ei oo syöny illalla eikä tänä aamuna. Selkä ja vatsa ok mutta tosi apaattinen nakki :(
Eilen tuli juotua "vähän" liikaa Renaultin extra old konjakkia. Nyt sen huomaa.
Mites sitä tolleen keskellä viikkoa konjakkia juodaan, aijaijai.
Kunnon taapero. Pitäis isin olla vahtimassa että menee ajoissa nukkumaa ja suosiolla vaa päiväunilleki päivittäin niiku muutkin ikäisesi taaperot.Ihan kauhea työ koittaa pysyä hereillä.
Ei mulla lopukkaa hommat vielä. Vittu mitä vatvomista ja heittelyä.
Sydänlääkkeeksi.
Noi on ihan uskomattoman hyviä pullia.

Ei oo hajuakaan mikä siinä maistui enkä jaksa ottaa selvää (enkä oo kristalleja koskaa maistellu) mutta hyvää oli. Kahvin kanssa 0,95e eli ei paha hintakaan ollut![]()
Kunnon taapero. Pitäis isin olla vahtimassa että menee ajoissa nukkumaa ja suosiolla vaa päiväunilleki päivittäin niiku muutkin ikäisesi taaperot.
No perkele. Kai käskit pyyhkiä sen kengän jäljen pois sun perseestä?
Voi toista :(En oikein tiedä. Oli aamulla jo outo, haahuili ja tosi poissaoleva. Ei oo syöny illalla eikä tänä aamuna. Selkä ja vatsa ok mutta tosi apaattinen nakki :(

Mites sitä tolleen keskellä viikkoa konjakkia juodaan, aijaijai.

No mitähän vattua :o Johan tuli puun takaa erikoista tietoo...En tiiä. Kai sitä täytyis koittaa ehtiä toista duunia kun rupee vituttaa pikkuhiljaa. Plus että sain tietää ettei minusta oikeen pidetä täällä, vaikka oon ollu siinä uskossa että tääl on ihan jees meininki.
Pikkujoulut perun ainakin. Lähe mihinkään näiden kanssa kyllä.
En tiiä. Kai sitä täytyis koittaa ehtiä toista duunia kun rupee vituttaa pikkuhiljaa. Plus että sain tietää ettei minusta oikeen pidetä täällä, vaikka oon ollu siinä uskossa että tääl on ihan jees meininki.
Pikkujoulut perun ainakin. Lähe mihinkään näiden kanssa kyllä.