Muistoissani laitoin kirjeen pöydälle, otin tuolin alle ja katsoin kun poika yski verta lattialle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aiettä, pakko se oli käydä kebab ostamassa matkalla. Teki se vaan pirun hyvää, eikä ole juurikaan itsetehtyä ruokaa kalliimpaa täällä päin.
:dance: :dance2: Nämä on niitä tilanteita, kun heti alkaa päässä soimaan Scootterin - Fire biisi. Ei täälläkään, riippuu vain täysin mistä tekee. Hehe.
Helppo sinun on sanoa, kun vedät poronkäristystä päivittäin. Perkele, että tekisi mieli poronkäristystä, ja on tehnyt mieli kuukausitolkulla.
Täällä muuten kebabliha on kanaa. Aika jännä, ja aivan erimakuinen kuin Suomessa käytetty "naapurin koira" -kebabliha.

Minä oisin parkunut jo siinä vaiheessa kun oisin saanut tietää joutuvani Poriin.
:D
Maistoin, se oliki muhjaantunutta riisiä.Mun housuissa on jotain valkosta. Onko tämä nyt sitä sissijuustoa?
Mitä minä sanoin, vettähän se vain oli.
Je!No nii kettu. Ny rupeet sitte jo pikkuhiljaa rauhottumaan että oot viimestään kympiltä nukkumassa. Eiks je?
Kunnon itkupotkuraivarit. Sitä pitäisi joskus kokeilla.Heh, no niin varmaa moni muukin, mutta ei oo tapana parkua :D
Mun housuissa on jotain valkosta. Onko tämä nyt sitä sissijuustoa?
Maistoin, se oliki muhjaantunutta riisiä.

Maistoin, se oliki muhjaantunutta riisiä.
Olisitko erottanu mausta, jos se oliski ollu sissijuustoa?Maistoin, se oliki muhjaantunutta riisiä.