Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep huomenna viikonloppu.

Vois ehkä iteki alottaa vkolopun huomenna. Vois olla ihan jees, etenkin kun lauantaina ois töitä ja vkoloppuna täytyy suunnitella opetusnäyttö. Jep jep!

Bulkkia bulkkia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voihan KANADA, en ymmärrä mitä nuo ukot höpöttää... :-D

P.S. Tsee dominik ja vähän viiniä on aika ihanaa, mutta helvetin kallista. Ei kärsi montaa kertaa vuodessa imeä täydellä hinnalla... nimim. tee, lasi shampanjaa, kaksi lasia valkkaria ja vesi kahdelle 70e

Haha! Itsellänihän on yhä kyseiseen paikkaan illalliskutsu voimassa.. :rolleyes:

Ei oo mitää lepopäiviä.. Elämä sinänsä on yhtä kovaa reeniä, vähintäänki imuroida tai tiskata pitäs! Nyt tarkkana!

Ajattelin kertoa täällä enkä facessa seuraavat: kävin aamulla reenaas, päivällä tatuoitavana, kohta teen safkaa. Painiin ei tarvi tänään, kun vaimo menee. Ja mulla on muute vapaapäivä, ensi töiksi ne töistä ilmotti vittumaisella postilla jostain mun kämmäämästä työstä jonka välittömästi oikaisin keksimällä uuden syyllisen koko katastrofille. Samalla vittuunnuksissa ilmoitin pitäväni 2-3 pekkasta lisää tämän vuoden puolella.. onhan mulla täydet 9 työpäivääki jäljellä ja nyt vaikuttas jäävän 6-7:ään, mitäs alkoivat..

Eikö tää oo samaa egorunkkausta kuin päivittää jokainen lenkki minuutilleen Facebookiin ja ennen kasia vapaapäivänä on jo käyty koiran kanssa rannalla ja juoksemassa ja illa she döminikkiin ja vähän viiniä ihanaa. Vittu.

Tokihan se voi olla ihan puhdasta egorunkkausta - mikä on säälittävien keskosten hommaa ja helvetin ärsyttävää sellaista, mutta sitten tulee myös mieleen, että on aika katkaista nettipiuha ja sulkeutua tynnyriin diapamien kera, jos tuollaisetkin asiat kovin ärsyttävät. :rolleyes:

Onko tää jengi niin epäsosiaalista?

Ääni tolle. Kolmas viikko saikkua alkoi eikä ole kyllä paljoa tarvinnu (vieraiden) ihmisten kanssa jutella.. Minä pidän pienet piirini niin jää teille enemmän.

Pakko sitä kiskaa on suositella. Kaksi kertaa on tänä vuonna tullut käytyä ja molemmilla kerroilla aivan oivallista ja mahtavaa evästä. Suosittelen käymään jos seura on edes kohtuullista :)

Juu seura on erinomaista ja vielä tarjookin. :D

Voi väsytys mikä päivä! Mutta keksin uuden tavan ärsyttää kehittäjiä; toin niille pinkkejä sydämenmuotoisia post it -lappuja, joihin testaajat voi laittaa bugit. Reaktio oli kutakuinkin 'Oh come on 'vaahtokarkki'!!' Muahaha. Kiusa se on pienikin kiusa, hajotkaa bugeihinne:D:D

Aiettä, pakko se oli käydä kebab ostamassa matkalla. Teki se vaan pirun hyvää, eikä ole juurikaan itsetehtyä ruokaa kalliimpaa täällä päin.

Tokihan se voi olla ihan puhdasta egorunkkausta - mikä on säälittävien keskosten hommaa ja helvetin ärsyttävää sellaista, mutta sitten tulee myös mieleen, että on aika katkaista nettipiuha ja sulkeutua tynnyriin diapamien kera, jos tuollaisetkin asiat kovin ärsyttävät. :rolleyes:

Oliskohan se voimasana ollut siinä vähän niinkuin huumoriarvon nimissä. Mä napsuttelen piiloon kaikki FB-kaverit, joilla on liikaa mielenkiinnottomia päivityksiä. Pidätän silti oikeuden pitää tiettyjä asenteita typerinä, manifestoituivat ne sitten internetissä tahi oikeassa maailmassa. Samat urpot ne hehkuttavat omilla erinomaisuuksillaan naamatustenkin.

Back
Ylös Bottom