Elä kuuntele tommosta kaakkimellia! Bileet pystyyn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On mulla vielä pari tuntia aikaa... umtsikiumtsikibumbum...Elä kuuntele tommosta kaakkimellia! Bileet pystyyn!

Riippuu kuinka hyvin marinoituneet juustot olis ollu kyseessä.Olisitko erottanu mausta, jos se oliski ollu sissijuustoa?
Elä kuuntele tommosta kaakkimellia! Bileet pystyyn!
Kanaa.. vai ihmislihaa? :wtf: Eikös ne sielä Andeilla syöneet maininnu että se maistuu kanalta?
Maistoin, se oliki muhjaantunutta riisiä.
Siinä vaiheessa tietää syöneensä liikaa kanaa ja riisiä, kun alushousujen valkoiset läiskät maistuu riisiltä. Jostain luin, että ananasta kannattaisi syödä, niin syö jatkossa enemmän rahka+ananas-komboa.

"Espanjassa löydettiin...missä maassa? Pihlström: KANADA!!!" ....vai miten se nyt menikään :DVoihan KANADA, en ymmärrä mitä nuo ukot höpöttää... :-D

Jogurttia.Mun housuissa on jotain valkosta. Onko tämä nyt sitä sissijuustoa?
Eiku jogurttia.Maistoin, se oliki muhjaantunutta riisiä.
Jep, suosittelevat makeita hedelmiä kuten ananasta, vesimeloonia, etc.![]()
No nyt saapui oikein asiantuntija. Olet aivan varmasti niitä naisia, jotka pakottavat miehen tiettyyn ruokavalioon parisuhteessa, jos meinaa haluta välillä... erikoiskohtelua.
Hyvä tyttö.Huomenna lyön esimiestä turpaan.
Huomenna lyön esimiestä turpaan.
Liian tuoretta et erota? Tais olla tarttuva valkoisten läikkien löytyminen housuista, koska mä löysin omistani samanmoisen. Mulla kyseessä oli kyllä hammastahna, reisille meni seki.Riippuu kuinka hyvin marinoituneet juustot olis ollu kyseessä.
"Espanjassa löydettiin...missä maassa? Pihlström: KANADA!!!" ....vai miten se nyt menikään :D
keskellä eikä osaa tehdä yhtään mitään! :evil:Huomenna lyön esimiestä turpaan.
Tää menee kyl tylsäksi mut meen siis esimiehen kanssa boksaamaan illalla... ;)
Sun ois pitäny paljastaa vasta huomenna, tietenkin sitä ennen kertoa vuolaasti kuinka veri tirsku kaaressa esimiehen nenästä.