Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aivan satavarma juttu, että en enää varmasti mene kouluun 17-19 opiskelemaan asioita joista en ymmärrä mitään. Mukavaa kun on himassakin vasta puoli yhdeksän.

^^Maailman kovin Pauli!

Jessöör, satavarmasti. Pitee ottaa hikipyyhe messiin niin näyttää mahdollisimman viehättävältä.

Muista sitte juora riittävästi, vettä.

Höpö höpö. Taso pysynyt katsottavana, ja uusin jakso oli taas ihan hauska. Toisaalta sitä toivoo, että sarja loppuisi pian, ettei vitsit lopu enempää kesken.

Vähä samoja fiiliksiä. Ei noitakaan vitsejä ihan ikuisuutta jaksa vaikka taso on juuri ihan mukiinmenevää.

Lopettakaa spämmääminen, en ehi lukea. :jahas:

Mä oon lopettanu tän ketjun tarkan lukemisen jo aikapäiviä sitten. Ei kellään voi olla aikaa lukea kaikkea päivän aikana tänne ilmestyvää.

Mä oon lopettanu tän ketjun tarkan lukemisen jo aikapäiviä sitten. Ei kellään voi olla aikaa lukea kaikkea päivän aikana tänne ilmestyvää.

Jep, puolet menee silmäillen läpi tai sit lukee vaan viimeisimmän sivun. :D Noh, tylsyyteen tääki on parempaa ku muu. :jahas: Menis jatkaamaan vaikka irccausta, siinä sentään pysyy kärryillä ku ei tarvi klikkailla päivitystä... Ai niin, mission oli valvoa klo 12 asti, mut taitaa meno hyytyä ennen sitä. Huomenna pääsee varmaan jumpallekki, ku alan olla tervehtyny! :)

Et jää paljosta paitsi. Ensin pari tuntia huomenta-toivotuksia ja aamutortun kuvailuja, keskellä päivää kerrotaan mitä treenataan tänään ja miten töissä on mennyt, ja iltapäivällä linkkaillaan biisejä yms. Sama kiertokulku jatkuu :D Minä poikkean kaavasta ja ilmoitan kohta meneväni treenaamaan thaiboxingia.

Mikä tossa How I met your motherissa on edes tarkoituksena?

Komediasarja, ei niillä kai suurempia tarkoituksia ole kuin viihdyttää katsojaansa.

Jep, puolet menee silmäillen läpi tai sit lukee vaan viimeisimmän sivun. :D Noh, tylsyyteen tääki on parempaa ku muu. :jahas: Menis jatkaamaan vaikka irccausta, siinä sentään pysyy kärryillä ku ei tarvi klikkailla päivitystä... Ai niin, mission oli valvoa klo 12 asti, mut taitaa meno hyytyä ennen sitä. Huomenna pääsee varmaan jumpallekki, ku alan olla tervehtyny! :)

No ei pakkiksen irccikanavallakaan pystyny keskustelua seuraamaan kovin hyvin. 15 minuuttia oli kattomatta, niin puolen tunnin lukeminen, että saa kaikki sinä aikana ilmestyneet luettua :D

No ei pakkiksen irccikanavallakaan pystyny keskustelua seuraamaan kovin hyvin. 15 minuuttia oli kattomatta, niin puolen tunnin lukeminen, että saa kaikki sinä aikana ilmestyneet luettua :D

Annan vinkin, elä hetkessä! ;) Hyvät heitot ei tarvi pohjustusta. :rolleyes: Mulle sopii tollanen nopeatempoinen spämmäys kuin nappi suuhun.

Back
Ylös Bottom