Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et jää paljosta paitsi. Ensin pari tuntia huomenta-toivotuksia ja aamutortun kuvailuja, keskellä päivää kerrotaan mitä treenataan tänään ja miten töissä on mennyt, ja iltapäivällä linkkaillaan biisejä yms. Sama kiertokulku jatkuu :D Minä poikkean kaavasta ja ilmoitan kohta meneväni treenaamaan thaiboxingia.

Jep, aika pätevä kuvaus.

Annan vinkin, elä hetkessä! ;) Hyvät heitot ei tarvi pohjustusta. :rolleyes: Mulle sopii tollanen nopeatempoinen spämmäys kuin nappi suuhun.

Mä oon huono elämään hetkessä :D

Mä oon huono elämään hetkessä :D

:D No sitä kannattaa opetella, saa paljon enemmän sisältöä elämäänsä, jos sitä vaan kaipaa. :) Nyt öitä lihakasat. :zzzz:

Meniskö tänään vähä aiemmin nukkumaan, jaksais huomennakin olla "rageamaton sijainen"... Ei menny tää päivä taas ihan putkeen. Mutta ainakin sain istua Ikean kärryssä roskakori päässä. Siinä sitä lohtua ihmiselle. Niin, ja muumilimsassa.

Hitto nää uudet lääkkeet potkii hyvin, ihan ku olis humalassa :dance2:

Oho, haluan samoja lääkkeitä! Mun lääkkeistä tulee vaan vatsa kipeäksi.

Pikkujoulut mainittu! Toivottavasti meidän asiakas ei keksi mitään pakollisia pikkujouluja tänä vuonna:jahas: Itsehän en mene.

Mutta hahaa, pääsin tänään salille:haart: Ei ollut enää kuumeinen olo iltapäivällä niin miehää läksin:) Ihankuin jouluna:)

Ja alkaa auktoriteettikin olla taas kohillaan töissä; mun kollegat ei kehtaa tulla samaan aikaan jääkaapille tuomaan 'tyttöjen rahkojaan':lol2:

Olin radikaali ja lakkasin kynteni punaisiksi!

Oon kanssa yrittänyt tota, mutta mun veljen vaimo ottaa lakkapullon mun kädestä ja toteaa öö anna mä teen ton..:D

Tummaa, vaaleaa vai kenties oikein räikeän punaista?

Tämän värisiksi! ;)

klassi010.webp

^onko sulla oikeasti noin pitkät omat kynnet?? Mulla ei koskaan ole ollut eikä tule olemaan:( Mitä noi tykkää mave-tangosta:lol2:?

^onko sulla oikeasti noin pitkät omat kynnet?? Mulla ei koskaan ole ollut eikä tule olemaan:( Mitä noi tykkää mave-tangosta:lol2:?

Nuo ei oo miun kynnet kuvassa, mutta abouttia saman mittaset ja saman väriset. :) Miulla on ollu rakennekynsiäkin jonkin verran ja hyvin on kestäny tangon kanssa kikkailut ja limppujen heittelyt. :lol2:

- - - Updated - - -

Arvasin että tykkäisit. :P

Aika hienot.

Huh! Just tuli soitto keskussairaalasta että naiseni leikkaus onnistui ja kaikki on hyvin:)
Viime viikolla ne jotenkin ryssi sen ja nyt tehtiin susityönä.

Taas on menny tosi nopeesti aika täällä pakkiksella :D Helvetin hauska paikka tämä, ehkä internetin hauskin! Todella mukavaa lukea tuota kännykkävääntöö tuolla älypuhelinjoukkotappeluthreadissa!

Olen tullut lisäksi siihen johtopäätökseen, että cod-uskovaiset ovat aivan samanlaisia kuin apple-uskovaiset. Vähän jotai aiheellista kritiikkiä heittää, niin johan alkaa meteli.

Back
Ylös Bottom