Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Himym!
Jessöör, satavarmasti. Pitee ottaa hikipyyhe messiin niin näyttää mahdollisimman viehättävältä.^Tuleeko hikiki?
VMP. Ollut jo viime kaudesta lähtien, mutta pakko se on katsoa loppuun.
Jessöör, satavarmasti. Pitee ottaa hikipyyhe messiin niin näyttää mahdollisimman viehättävältä.
Höpö höpö. Taso pysynyt katsottavana, ja uusin jakso oli taas ihan hauska. Toisaalta sitä toivoo, että sarja loppuisi pian, ettei vitsit lopu enempää kesken.
Lopettakaa spämmääminen, en ehi lukea. :jahas:
Mä oon lopettanu tän ketjun tarkan lukemisen jo aikapäiviä sitten. Ei kellään voi olla aikaa lukea kaikkea päivän aikana tänne ilmestyvää.

Lopettakaa spämmääminen, en ehi lukea. :jahas:
Mikä tossa How I met your motherissa on edes tarkoituksena?
Jep, puolet menee silmäillen läpi tai sit lukee vaan viimeisimmän sivun. :D Noh, tylsyyteen tääki on parempaa ku muu. :jahas: Menis jatkaamaan vaikka irccausta, siinä sentään pysyy kärryillä ku ei tarvi klikkailla päivitystä... Ai niin, mission oli valvoa klo 12 asti, mut taitaa meno hyytyä ennen sitä. Huomenna pääsee varmaan jumpallekki, ku alan olla tervehtyny!![]()
No ei pakkiksen irccikanavallakaan pystyny keskustelua seuraamaan kovin hyvin. 15 minuuttia oli kattomatta, niin puolen tunnin lukeminen, että saa kaikki sinä aikana ilmestyneet luettua :D
Mulle sopii tollanen nopeatempoinen spämmäys kuin nappi suuhun.