Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirmunen määrä kananmunia keitetty, höyrytetty parsa- ja ruusukaalia, lihat on rasioitu jääkaappiin, kaupassa käyty hakemassa armottomat määrät rahkaa, mehukeittoa, raejuustoa ja kasviksia.. Ehkä taas hetken pärjää.. :D

Edit. Oli muuten tänään taas lauma nulikoita penkkipaikalla.. Liiskaantumassa sinne tangon alle.. "Joo mun kaveri varmistaa!" Ja kaveri seisoo tangon toisen pään vieressä... :david: Sinnehän tukehtuvat. Not my problem.. Anteeksi rage.

Pitäs viikonpäästä täyttää 18, onko se ihan pakko lähteä baariin?

Johan oli duunipäivä. heh. Mihkä osa mun kavereista on kadonnu? Ei oo näkynynnä foorumillakaa pitkää aikaa. Ne jättää mut!

No kait sitä voi kunha ei tavaksi ota ;)

Ei ole pakko, mutta jos tekee mieli niin mene. Rahaa siellä menee vitusti yleensä. Siksi en käy ja mukavampi päästä lauantaina aamutreeneihin kuin herätä krapulassa joskus kolmelta ;) Tämä mun mielipide sitten vaan, kohta Ephe tai bulkvisti tulee kertomaan omansa...

E: Tasan viikon päästä? Koitan muistaa onnitella :)

Itehän en juhlinut 18v synttäreitä alkoholilla, enkä kyllä 19v synttäreitäkää... En juonu koko viime vuonna ku muutaman kerran. Tänä vuonna on sitte juhlittu ja juotu viime vuodenkin edestä :D

kakskymppisiä juhlin ja kovasti, jos on vaa intistä lomat naistenpäivänä :D No se on perjantai muutenkin eli lomien pitäs sillon alkaa, jos ei oo gines.

Back
Ylös Bottom