Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiesittekös muuten että tasan vuosi sitten, siis 11.11.11, tapahtui jotain varsin kummallista... ;):haart: Ja sen seurauksena Pakkiksen sinkkuketju ei ollut enää entisensä! :D

Sun kannattaa muuttaa pois sieltä etelästä! Mitä sua siellä pidättelee :D Heität työt helevettii ja rupiat harrastaan niinku miehet!

Tuossa on kyllä ajatusta. Ens vuoden puolella saan asuntolainan maksettua ja pääsen ns velattomaan olotilaan.
Tosin jos myy omaisuutensa ja muuttaa vaikka Ivaloon, niin voi jossain vaiheessa alkaa tuntumaan siltä että olikohan tämä nyt hyvä ratkaisu:D

Ei täällä pohojosessa ole tänään yhtään parempi ilma. Lumet sulaneet ja kaikki tiet jäässä ja vetisiä. Kaaduin Pyllylleen tänään jopa :( Eilen vielä oli upeat kelit.

Ei täällä pohojosessa ole tänään yhtään parempi ilma. Lumet sulaneet ja kaikki tiet jäässä ja vetisiä. Kaaduin Pyllylleen tänään jopa :( Eilen vielä oli upeat kelit.

Se voip olla että siellä kannattaa tulla vaan käymään. Siis sitten kun se talvi tulee

Vielä hymiö tuolle kaatumiselle: :D

Se voip olla että siellä kannattaa tulla vaan käymään. Siis sitten kun se talvi tulee

Vielä hymiö tuolle kaatumiselle: :D

No on täällä kuitenkin kokonaisuudessaan parempi talvi. Kesäksi sitten etelään :) Mulla on myös aivan jäätävä krapula jos haluat lisää syitä hihitellä mulle!

Ei mitään, ei yhtään mitään taas(kaan) töllöstä. Mitäs pahaa tässä sitten kehittäis?

Tiesittekös muuten että tasan vuosi sitten, siis 11.11.11, tapahtui jotain varsin kummallista... ;):haart: Ja sen seurauksena Pakkiksen sinkkuketju ei ollut enää entisensä! :D

Mulle tapahtu varsin tavallista. Oli kaverin häät ja mä olin ainoa joka istu kirkos yksin.

Ei mitään, ei yhtään mitään taas(kaan) töllöstä. Mitäs pahaa tässä sitten kehittäis?
Malta tunti, sillä kasilta tulee Jimiltä Anthony Bourdainin seikkailuja. Hypnoottinen mies ja hypnoottista seurattavaa.

Back
Ylös Bottom