Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun piti olla koomailemassa jo tähän aikaan, mutta tunnelmat on: :dance: Nuijanukutus olisi pop.

Nuijanukutus olisi pop.

Kyllä minuakin aina alkaa väsyttää kun annan naiselle "nuijanukutuksen" :lol2:

No en oikeesti anna, ei kukaan suostu.. Mutta jos suostuis..:jahas:

Missähän vaiheessa mun pitäis alkaa huolestua että nää ebolan jälkioireet (pieni lämpö, päänsärky ja jäykkä niska jne) ei mene millään ohi:jahas:

TitiD on nuijaa vailla. Ă–rgh

Sie se jaksat keksiä mulle tuhat lempinimeä. :haart: Miksi ihmeessä oon alakanu käyttämään murretta koko ajan hulluna? :wtf:

Kyllä minuakin aina alkaa väsyttää kun annan naiselle "nuijanukutuksen" :lol2:

No en oikeesti anna, ei kukaan suostu.. Mutta jos suostuis..:jahas:

:D Nuija kuin nuija toimii.

Rakkaalla juniorilla on monta nimeä :love: :kippis1:

Awwws, TitiD ja Ephe on niin sulosia keskenään. Harmi kun asuvat noin kaukana toisistaan?;)

Awwws, TitiD ja Ephe on niin sulosia keskenään. Harmi kun asuvat noin kaukana toisistaan?;)

Onni onnettomuudessa. Mutta nyt unille vaikka väkisin. Aamulla palelee kuitenki.

Mielestäni olisi suuri sääli, jos Ephen kaltainen hieno mies menisi pilalle parisuhteen takia. Tai no oikeastaan minkään naiseen liittyvän suhteen takia.

Aistinko mustasukkaisuuden, aistinko..? :rolleyes:

Huomenta! Lämmitin iltapuhteella tynnyrisaunan, ja saunoin siellä päivän päätteeksi yksin ja otin muutaman keppanan. Laiturilla viilennellessä mietin, että tämä se on parasta! Pitänee vielä parit konjakit kaataa.

Back
Ylös Bottom