Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle tarttuu ties mitä sanoja matkan varrelta, ja vaikka mille tulee kotona höpistessä keksittyä joku uusi hieman vastaava sana.
Välillä hävettää kun huomaan töissäkin höpöttäväni työkavereille ihan millä sattuu sanoilla jotain asiaa.

Yleensä motivaatiovideot on jotenkin "sitä samaa toistamista"... mutta tuossa yhdessä lauseessa on sitä jotain: "It's of course important to have fun in life. But while you are partying, someone out there is working hard, someone is getting smarted and someone is winning."

Eikä vain kehonrakennuksessa vaan kaikissa elämän osa-alueissa.

Koko puhe on pelkkää timattia, mutta jos paras kohta pitäisi mainita on se tämä:

“If I would’ve listened to the naysayers I would still be in the Austrian Alps Yodeling.”

Tuo mies on henkilökohtainen Jumalani.

- - - Updated - - -

Ujui! Voisinkin kattoa yhen Conanin! :haart:

Itse katson kerran viikossa. Mahtava elokuva. Yksi parhaista koskaan.

I'm so technical Assistance..

Oli muuten tautiset jalkareenit.. Migreeninkaltainen kohtaus joskus 20 min ennen treenin loppua, ajattelin että migreeni tulossa mutta vedetää reeni loppuu. Pukkarissa kohtaus loppu, kai se oli vaan jokin mitätön aivoveritulppa tai vastaava :D

Summasummarum: aivot on lihaksia heikommat..

Auuuuu, forkut tukkeessa! Ranteisiin sattuu. Alan olee tukkeessa koko muija mut vielä paahdetaan jalat tänään ja sitten kahen päivän total break. Ehkä jopa kolmen..

Auuuuu, forkut tukkeessa! Ranteisiin sattuu. Alan olee tukkeessa koko muija mut vielä paahdetaan jalat tänään ja sitten kahen päivän total break. Ehkä jopa kolmen..

Tukkeutunu muija. :D

Mä kans harkitsin että keventäis ens viikolla, alkaa olla ihan järjettömiä nämä treenit. Kuitenkin kohta toista kuukautta koventanu, koventanu ja ylittäny itseni joka treenissä. Nyt alkaa olla niin kovia että jengi kattoo kuolenko vai enkö kuole.. Ne varmaa toivoo että kuolis eikä karjuis koko ajan.

Esimerkkinä jokin kyykky, ennen mun 10. toisto vastasi nykyistä tokaa tai kolmatta.. silti väännän sen 10, väkisin!

Voi perse mikä tentti oli tuossa aamulla. Kirjoitin kuin pieni kiinalaislapsi, ja silti minulta loppui aika kesken. Ilmeisesti pitää kirjoittaa jatkossa kuin pieni kiinalaisnainen, koska ne peijakkaat lähtivät kaikki ajoissa.

Noh, hyvää lämmittelyä, kun klo 18 alkaa seuraava tentti. Pärkele.

Jaaha, vapaapäivä.. Jos vaikka menis treenaamaan olkapäät ja pohkeet.

Mäki kävin reenaa selän ja ojentajat, ois pitänyt jättää vaan ihan suosiolla väliin. Painoi tuo kolmen päivän ankara viinan juonti sen verran pahasti salilla, ettei kyllä ollut poveria treenata yhtään.

Mulle taas tarttuu jotenkin kaiken maailman sananväännökset sen mukaan kenen kanssa juttelen tai missäpäin Suomea olen menossa.

Esim. Yhdellä tuttavalla on tapana sano että "myö mennään", niin itsekin huomaan sanovani "myö" jos ollaan yhdessä jonnekin suuntaamassa ja puhun meistä. Muuten en IKINÄ käytä tuollaista sananmuotoa. Viime talvena multa kysyttiin että olenko pohjoisesta pois, kun tuli kuulemma siltä suunnaltakin tuttua sananpartta. Tämä varmastikin johtui siitä että silloinen mieheni oli Lapin poikia. Itsehän olen alunperin ihan tuolta eteläisestä Suomen kolkasta.
Sama. Eikä tuo ole edes paha. Mä tervehdin nykyään "päevee". Prkleen savolaiset :)

Pukkarissa kohtaus loppu, kai se oli vaan jokin mitätön aivoveritulppa tai vastaava :D
Eläelä... Tossa tuttu sai yskästessä aivoverenvuodon loppukesästä ja vietti teholla muutaman viikon (mutta selvis!!). Sen jälkeen vähä toiseen malliin aatellu kaikkia tommosia päähommeloita.

Eläelä... Tossa tuttu sai yskästessä aivoverenvuodon loppukesästä ja vietti teholla muutaman viikon (mutta selvis!!). Sen jälkeen vähä toiseen malliin aatellu kaikkia tommosia päähommeloita.

Juu totta. On mun isällä ollu aivoveritulppa, se oli ihan sekaisin pari vuotta eikä vieläkää ihan oma itsensä, sillä katos mm kyky laskea kokonaan. Ei pysty laskee 10 pidemmälle, ei vaan osaa. Ikääkin 76v. Vitsinä tuon heitin, huono toki mutta jonkinasteinen kevennysyritys :)

100kg penkistä on paskaa... Kevyttä paskaa!! Vittu, menihän se saatana!! Nyt voi viikonloppuna hyvällä omalla tunnolla juoda kaljaa!
Fiilikset varmaan katossa voin uskoa! Itteekki houkuttais nii perkuleesti toi 100kg.

Hauskinta, että viikon päästä se satanen jo lähinnä vituttaa ja alkaa tuntua, että 120 sentään olisi edes jotakin...

Hauskinta, että viikon päästä se satanen jo lähinnä vituttaa ja alkaa tuntua, että 120 sentään olisi edes jotakin...

Tyytymättömyys johtaa hyviin tuloksiin ? :)

Back
Ylös Bottom