Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä vaikeeta on vaihtaa renkaat itse? Ymmärrän naisilta ettei välttämättä luonnistu eikä siinä mitään mut miksei jotkut miehet vois ite vaihtaa? En ymmärrä. Toisaalta jos itellä olis ylimäärästä aina niin en mäkään kyllä ite vaihtais.
Ei haluta että nastat kuluu. ;)
No kuka pk-seudulla mitää nastoja käyttää. Kitkoilla pärjää aivan mainiosti.
Nyt APUA kiitos että voin huomenna tehdä töitä! :rage:
Ostin tavallisen Dna:n mokkulan tilalle 4g mokkulan. Miten tussa tuo nyt oikein olisi tarkoitus saada sitten toimimaan? 'Nopea ja vaivaton asennu', just joo. Kun tajusin laittaa vehkeen usb:n koneeseen kiinni, sain toimimaan, mutta kappas kun irrottaa vehkeeen niiin nettiyhteys häviää sen siliän tien.
horrible - kauhea, inhottava
horrific - kauhea, kamala
terrible - kauhea, hirveä
terrific - loistava, mahtava
Niin, onko siinä jotain ihmeellistä, että yhteys häviää kun irrotat laitteen koneesta eli samalla irrotat sen virtalähteestään? Ei se pyhällä hengellä toimi.
No mutta kun eikö tämä laite nimenomaan ole sellainen 'laajakaistavehje' joka toimii sillä periaatteella ja siitä saa 10 laitteele nettiyhteyden? Eli ei perinteinen mokkula jota pidetään kiinni koneessa koKo ajan toki.
No mutta kun eikö tämä laite nimenomaan ole sellainen 'laajakaistavehje' joka toimii sillä periaatteella ja siitä saa 10 laitteele nettiyhteyden? Eli ei perinteinen mokkula jota pidetään kiinni koneessa koKo ajan toki.
Ai tämmönen vai http://www.dna.fi/yksityisille/liikkuvalaajakaista/laitteet/Sivut/dna_mokkula_4g_wlan.aspx
Ilmeisesti wlaniin yhdistymisessä vika jos piuhalla toimii usb:n kautta. Oletko katsonut verkkoyhteyksistä että yhdistyykö kone wlanin kautta tuohon "mokkulaan".
e: hidas
Mistä sitä tietää onko koneessa wlan käytössä..? :D (todellakin tyhmien kysymysten kerhossa ollaan, oon vaan niin käsi näitten juttujen kanssa.)
Ja tosiaan sim kortti on lyöty sisään, mokkula päällä mutta kone ei löydä mitään nettiyhteyksiä mihin yhdistää. Siinä ongelma.
käynnistä -> ohjauspaneeli -> verkko ja internet -> verkko ja jakamiskeskus, tuolta näkee ainakin.Mistä sitä tietää onko koneessa wlan käytössä..? :D (todellakin tyhmien kysymysten kerhossa ollaan, oon vaan niin käsi näitten juttujen kanssa.)
Ja tosiaan sim kortti on lyöty sisään, mokkula päällä mutta kone ei löydä mitään nettiyhteyksiä mihin yhdistää. Siinä ongelma.
No onko sulla kannettava vai pöytäkone. Jos pöytä veikkaan että koko wlania ei ole. Jos kannettava niin alapalkista oikealta löytyy verkkoyhteydet ja sieltä wlan yhteydet. Sitten ne vaan päälle, tietokoneessakin näppiksissä on sellainen antennin kuva.
Ps käske se miehes pois sieltä lätkän parista neuvomaan :D

On "fyysinen laite" eli siis langaton- eli wlan-verkkokortti.Molemmat löytyy, tosin pöytäkoneelle olen tätä nyt asentamassa. Ei ole wlania? Mistä sen saa? Siis onko se joku fyysinen ostettava laite? Minulla on kyllä ollut tuossa pöytäkoneessa sellanen laajakaistapömpeli joskus. :D
Ja ei ole enää lätkänpelaajaa, se lähti rapakon taakse pelaamaan ja tämä tyttö jäi itkemään. Uutta etsiessä. ;)![]()