Leuanvetomaksimi tippunut 14 toistosta seitsemään. :(
Älä vingu, olin viikon Damissa ja leuat tippu viidestätoista viiteen...
Tuli sitä tosiaan lihottuakkin pikkaisen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leuanvetomaksimi tippunut 14 toistosta seitsemään. :(
Juu, ei tuo muuten niin kauheasti haittaa, mutta koulun kuntotesti viikon päästä.
Jatkuvasti kierteistään vuotavat sheikkerit (mallia Fast ja Gasp), sekä vihlomisen aloittaneet polvet.
Hienoa pitää ensin lähes kuukausi etureisitreeneistä taukoa, sen jälkeen tehdä 1kk 2 onnistunutta jalkatreeniä ja kun meinaa aloittaa kyykkäämisen normaalisti, aloittavat polvet taas.. :face:
Pitänee alkaa lämmittelemään vielä enemmän jos helpottaisis...
Perkele mitä settiä.
Mulla oli taas tänään sama homma. Toisella puolella sitä penkkiä olisi ollut tilaa, mutta ei, just mun kamojen viereen.Tänään(kin) vitutti myös itseä tuo, että pitää juuri siihen viereen tulla niiden omien kamojen kanssa. Ruuhka-aikana ton ymmärrän jos tilaa ei tosiaankaan ole, mutta tänään kävin päivemmällä salilla jollon porukkaa oli todella vähän, niin eiköhän siihen viereen molemmille puolille tule juurikin ne kaikkein hirveimmän hajuiset tyypit. Siinä sitten haistella kaverien kamoja ja melkein saada toisen pallit suuhun suihkusta tullessa stana. Ja salilla oli miehiä tohon aikaan ehkä viisi, joista yhdelläkin vaan takki naulakossa. Jotenkin tuntuu kummalta että sitä ei voi mennä sinne missä sitä tilaa on, vaan ängätään suurinpiirtein syliin istumaan ja haistaan paskalle siinä niin että muut (minä) meinaan oksentaa. Hieman vituttaa tälläinen toiminta
joo, ei mulla muuta
Kun huomaa, että sali on kiinni koko viikonlopun tietokone-lanien johdosta.
Kotisali?Kun huomaa, että sali on kiinni koko viikonlopun tietokone-lanien johdosta.