Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

280 pages covered on marketing management, 70 to go. The exam is tomorrow. Fuck my life. :jahas:

Markkinointi sentään on suht pehmeä aihe, niin turha stressata, ja maalaisjärjellä pärjää tuossa aineessa yllättävän hyvin. Varsinkin tuo markkinoinnin hallinta on minulle ollut sellainen "enpä ole tuota tullut ajatelleeksi, mutta tottahan tuo on" -aihealue.

Meikällä olisi vähän makroekonomiaa ja corporate financea päivän opiskeluohjelmassa, mutta koska nuo aineet ovat mielenkiintoisia, niin eipä tuo haittaa.

Markkinointi sentään on suht pehmeä aihe, niin turha stressata, ja maalaisjärjellä pärjää tuossa aineessa yllättävän hyvin. Varsinkin tuo markkinoinnin hallinta on minulle ollut sellainen "enpä ole tuota tullut ajatelleeksi, mutta tottahan tuo on" -aihealue.

Meikällä olisi vähän makroekonomiaa ja corporate financea päivän opiskeluohjelmassa, mutta koska nuo aineet ovat mielenkiintoisia, niin eipä tuo haittaa.

Aivan. Läpihän tuosta pääsee lukemattakin, mutta ajattelin et jos vähän vaivaantuis lukemaan enämpi ni vois saaha hyvänki arvosanan. :rolleyes: E-business basics tuottaa mulle huomattavasti enämpi päänsärkyä, ko en oo alottanu lukemaan vielä koko tenttiin ja sekin on huomenna. :jahas: Jos nyt pääsis sen ees läpi, ni kävis sitten korottelemassa jälestäpäin, ku tietää ees suuntaa sille mitä se meinaa siinä kokeessa kysyä.

Aivan. Läpihän tuosta pääsee lukemattakin, mutta ajattelin et jos vähän vaivaantuis lukemaan enämpi ni vois saaha hyvänki arvosanan. :rolleyes: E-business basics tuottaa mulle huomattavasti enämpi päänsärkyä, ko en oo alottanu lukemaan vielä koko tenttiin ja sekin on huomenna. :jahas: Jos nyt pääsis sen ees läpi, ni kävis sitten korottelemassa jälestäpäin, ku tietää ees suuntaa sille mitä se meinaa siinä kokeessa kysyä.

Aa, no sehän selittääkin, jos kerta arvosanojen perään katsot. Tsemppiä tentteihin. Tuo E-business on ilmeisesti helkkarin mielenkiintoista ainakin sen perusteella, mitä kaverit ovat siitä puhuneet. Minulla jäi käymättä kun alunperäinen maisteri on rakennustaloudesta ja kiinteistösijoittamisesta, niin tuo on turhan ohisektoriin.

Aa, no sehän selittääkin, jos kerta arvosanojen perään katsot. Tsemppiä tentteihin. Tuo E-business on ilmeisesti helkkarin mielenkiintoista ainakin sen perusteella, mitä kaverit ovat siitä puhuneet. Minulla jäi käymättä kun alunperäinen maisteri on rakennustaloudesta ja kiinteistösijoittamisesta, niin tuo on turhan ohisektoriin.

No siis toi on niin helppo aihepiiri, et sama ny ottaa kunnon arvosana ettei tarvihe käydä korottelemassa. :) En mie muuten tuota E-businesstäkään ois ottannu, mutta ko se on pakollinen. :jahas: Ja joku Nokian nörtti vetää sitä meille. Ei siinä, tosi mukava nuori kaveri, mut ko ite aihe ei jaksa kiinnostaa. :rolleyes:

Ja tänks! :) Ei tää oo ku parin tentin viikko, ni pääsee hölläämään. Onneksi.

treenaatko minkälaisella jaolla nykyään. Etkös sä ole Tikan opeissa?

Juuh olen Markun alaisena ja tällä hetkellä jako on 3+½-jakoinen eli 3-jakoinen + yläkroppa toiseen kertaan. Aika jännä jako mun mielestä, mutta sillä on nyt menty ja hyvältähän tää tuntuu :)

No semmonen päivä. Huhhuh. Tulipa haettua avaimetki reilu viikko sitten suoritetun illanvieton jäljiltä. Äkkiä kotiin ja ruokaa naamaan. Vatsa karjuu.

HEHEEE, sain ladattua hd-laatusena tiedostona expendables kakkosen. Ei tarvii kuunnella sitä kusipään naurua ja huutoo mikä elokuvis oli.

Välipalaa ja pian salille lähtö.

- - - Updated - - -

Juuh olen Markun alaisena ja tällä hetkellä jako on 3+½-jakoinen eli 3-jakoinen + yläkroppa toiseen kertaan. Aika jännä jako mun mielestä, mutta sillä on nyt menty ja hyvältähän tää tuntuu :)

Selvä homma. Laita joskus päivyri pystyyn niin näkee tarkemmin treenejäsi! :)

Back
Ylös Bottom