Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä mietin laittaisko tänään 5 vai 10kg maveen lisää.. toistot pitäs heilua 5-7 välimaastossa ja jos viimeksi tein kutosen niin kyllä se varmaan 10kg lisää kestää.

LOL.. Putin kyllä ehtii joka helvetin paikkaan. :) Mitäköhän se tempaisee seuraavaksi?
Laita 10kg, kuka niitä pikkulevyjä jaksaa käyttää? :D

Auttakaa ny viisaammat.. Ku kukaan ei tyhmiin kysymyksiin mulle vastaa...
Millanen moottorisaha ois huva? Tahon ostaa isälle joululahjaksi kun sen nykynen on niiiiin vanha. Meinaa hyytyä vaikka on terävä ketju ja kaikkee..

Auttakaa ny viisaammat.. Ku kukaan ei tyhmiin kysymyksiin mulle vastaa...
Millanen moottorisaha ois huva? Tahon ostaa isälle joululahjaksi kun sen nykynen on niiiiin vanha. Meinaa hyytyä vaikka on terävä ketju ja kaikkee..

Merkkinä ainaki stihl on hemmetin hyvä joskin taitaa olla aika hintava myös?

EDIT: Anteeksi offtopic.. kysyit viisaammilta :)

p.s. Vaasan uimahalli oli muuten jees, hirvee trafiikki siellä taas... Niinku aina.

Sitte ku on aikaa ja rahaa. Eli ehkä joskus ens vuonna.

Oon muuten tuumaillu muuttaa Vantaalle, jos sais töitä sieltä.. Se on ny tässä mulla projektina, selviää tän kuun aikana onnistaako :)

Ohoh sehän kuulostaa hyvältä!

Merkkinä ainaki stihl on hemmetin hyvä joskin taitaa olla aika hintava myös?

EDIT: Anteeksi offtopic.. kysyit viisaammilta :)

p.s. Vaasan uimahalli oli muuten jees, hirvee trafiikki siellä taas... Niinku aina.
Näköjään kunnolliset pyörii kai 500€ hujilla?? Aattelin jos jollain 300€:lla selviäis. Vaan samapa tuo, kai sitten kunnollinen kerralla.
Ja tässä asiassa varmaan jokainen on mua viisaampi. :D

Ai oli väkeä? Mä en oo sitten lukion käynytkään siellä...!!!

''Vittu paikallisia tyttö tänään!''
''Rumatkin naiset tarvitsevat munaa.''
''Liha vittu ystävät lähelläsi!''

Vittu ku pitää repeillä näille kesken runkkauksen, varsinki toi kohta rumista naisista oli kyllä liikaa.

Hell-o! Silimät on ku särjellä, mutta haittaneeko tuo. On se jännä, että vaikka laitoin nukkumaan kuuelta aamula, niin heräsin virkeänä kello kymmenen. Kiitos sisäinen kello kun olet päin persettä. :D

Hell-o! Silimät on ku särjellä, mutta haittaneeko tuo. On se jännä, että vaikka laitoin nukkumaan kuuelta aamula, niin heräsin virkeänä kello kymmenen. Kiitos sisäinen kello kun olet päin persettä. :D

:love:

:D

Missäs päin maailmaa käväsit muuten?

Mää jo ehdin miettiä, että miten et oo kommentoinu täällä pitkään aikaan. Aattelin että ootko mennyt ehkä hankkimaan elämän pakkiksen ulkopuolella, kamalaa!

Back
Ylös Bottom