Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai se pitäis nyt ruveta oikeesti tekeen töitä mutta kun ei kiinnostais yhtään :( Salillekaan en pääse kun on antibioottikuuri menossa ja perkele saatana. Tuntuu että mulla on lähtenyt kaikki lihakset vaikka oon viikon ollut pois salilta!

Mä oon hyppiny seinille jo teiän kaikkien edestä. Vielä kaks päivää tätä antibioottikuuria ja sit bodaileen. Luulen että treenaan itteni hengiltä kun pitkästä aikaa pääsee salille. :D

Ei jokin viikon salitauko tunnu missään, mutta mulla on nyt kolme viikkoa viime salikäynnistä ja ainakin loppuviikkoon menee että ehkä pääsisi kokeilemaan :jahas:. Onneksi olen niin toivottoman vanha, heikko ja laiska treenaamaan että se on oikeastaan käytännössä ihan sama käynkö mä salilla lainkaan, joten ei tää niin justiinsa ole. Iltojen istuminen kotona yksin on vaan niin helkatin tylsää.

Juu. Tuumasin, että mikäs piru mua täällä maalla pitelee ku ei oo lapsia, naisesta puhumattakaan.

No täällähän naisia on pilvin pimein, mutta maalla on toisenlainen mentaliteetti. Siellä voi jutella kelle tahansa, täällä se on automaattisesti iskuyritys.

Olipas muute salilla tosikovaa reenaava flikka, menin spottaajaksi vasten sen tahtoa.. varmaan ajatteli että katon sen tissiväliä, no katoinhan mä senkin mutta ajatus oli hyvä. Failureen meni muijan setti, lisäksi teki kässäreillä tasapenkkiä ja vinopenaa, selkeesti ainesta. Olisin tietty jutellu enempiki mutta se ei ollu juttutuulella, tai siltä musta tuntu. Ens kerralla teen sen elämästä helvettiä ;)

:love:

:D

Missäs päin maailmaa käväsit muuten?

Vain tylsästi Kreikassa hieman jakelemassa paikallisille vaurautta. Siitähän ne mellakat lähti... :whip: "Mitä helvetin tippiä?" :dance2:

Mää jo ehdin miettiä, että miten et oo kommentoinu täällä pitkään aikaan. Aattelin että ootko mennyt ehkä hankkimaan elämän pakkiksen ulkopuolella, kamalaa!

Säästin hieman sanoja, että pystyy taas kirjottaan. Hyi, elä edes puhu tuommosista "elämistä".

Vain tylsästi Kreikassa hieman jakelemassa paikallisille vaurautta. Siitähän ne mellakat lähti... :whip: "Mitä helvetin tippiä?" :dance2:

Tervetuloa takaisin. Jengi oli täällä huolissaan jo. Mitä meidän rahoille kuului Kreikassa? Missä päin Kreikkaa olit?

Tervetuloa takaisin. Jengi oli täällä huolissaan jo. Mitä meidän rahoille kuului Kreikassa? Missä päin Kreikkaa olit?

Kiitos kiitos! Ite olit kuiteski. Oli melekonen homma poistella kännykästä ne sun "Missä oot?" viestit. :D
Ei näkyny rahoja tai niiden vaikutusta. Kait ne jossain isossa lompakossa. :D
Evian saarella, Eretriassa. Mukavan lämmintä, melkein kuin lapissa.

Kiitos kiitos! Ite olit kuiteski. Oli melekonen homma poistella kännykästä ne sun "Missä oot?" viestit. :D
Ei näkyny rahoja tai niiden vaikutusta. Kait ne jossain isossa lompakossa. :D
Evian saarella, Eretriassa. Mukavan lämmintä, melkein kuin lapissa.

Joo, anteeksi, minulla oli heikko hetki tuossa välissä :( Tuollahan on pirun hyvät säät vielä, kun näköjään 25-30°C välillä lämmöt. Ei varmasti hassumpi reissu.

Joo, anteeksi, minulla oli heikko hetki tuossa välissä :( Tuollahan on pirun hyvät säät vielä, kun näköjään 25-30°C välillä lämmöt. Ei varmasti hassumpi reissu.

Oli siellä ihan nokko lämmintä pääsääntösesti. Ihan jees homma seoli. :)

Uus Wintersun.

Back
Ylös Bottom