Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu ku pääsin tänää salille perkele! Viikko piti kärsiä olemalla kotona sairastelemassa, mutta nyt pääsee taas tekemään sitä mistä tykkää eniten!

Jotenkin oon huomannut, että heti kun erosi niin se vähäinenki elämä katosi jonnekkin. Tällä hetkellä päivän kohta alkaa 19.30, kun salkkarit starttaa. Kai tää on iha normaalii tälläselle pari kymppiselle miehen alulle.

Jotenkin oon huomannut, että heti kun erosi niin se vähäinenki elämä katosi jonnekkin. Tällä hetkellä päivän kohta alkaa 19.30, kun salkkarit starttaa. Kai tää on iha normaalii tälläselle pari kymppiselle miehen alulle.

Munkin elämä on kadonnut jonnekkin, illat pitkät kökötän tääl koneel ja kirjotan vaan pakkiksen offtopic-threadiin. Nyt sentään sain aikaseks alottaa sen blogin niin on joku muukin paikka, mihin kirjottaa kaikennäköistä turhaa :D

Juu, kyllä se syrjäytyminen on nykyään ihan normaalia. Mutta ei hätää, tätä varten on nyt perustettu työryhmä joka pelastaa sinunkin elämän

Juu, kyllä se syrjäytyminen on nykyään ihan normaalia. Mutta ei hätää, tätä varten on nyt perustettu työryhmä joka pelastaa sinunkin elämän
Vittu mää vihaan noita sanoja, syrjäytyminen ja työryhmä :D Syrjäytyminen on ihmisten omaa paskuutta ja työryhmä on ryhmä, joka ei saa mitään aikaseks koskaan.

Järjestääköhän tuo työryhmä sitten mulle jonkun viehättävän naispuolisen seuralaisen tänne, kenen kanssa voisin pelata pleikkaria, katsoa salkkareita ja saunoa?

Järjestääköhän tuo työryhmä sitten mulle jonkun viehättävän naispuolisen seuralaisen tänne, kenen kanssa voisin pelata pleikkaria, katsoa salkkareita ja saunoa?

No siis työryhmän vaan kertoo sinulle, että olet syrjäytymis vaarassa ja muistuttaa hampaiden pesusta ja unen tärkeydestä. Tämän jälkeen se kymmenen miljardin budjetti onkin kulutettu. Veikkaan, että ensimmäinen askel kohti elämää on lopettaa salkkareiden katsominen.

No siis työryhmän vaan kertoo sinulle, että olet syrjäytymis vaarassa ja muistuttaa hampaiden pesusta ja unen tärkeydestä. Tämän jälkeen se kymmenen miljardin budjetti onkin kulutettu. Veikkaan, että ensimmäinen askel kohti elämää on lopettaa salkkareiden katsominen.

Kuulostaa hyvältä, koska kyllähän nyt lasten perään pitää katsoa . Kai se pitää vain todeta, että syrjäydyn tulevaisuudessa koska salkkareista en viitsisi luopua.

Vittu siivoominen on perseestä.
Tiskasin ja huuhtelin lusikkaa niin tietysti se lusikka roiskii kaikki vitun vedet mun paidalle. Kertakäyttö astiat olis kova sana..

Vaikka dietillä onkin niin saako juoda yhden oluen vakituisen työpaikan kunniaksi? :dance:
Mitkä hommat on niin hyviä että alkaa kalja maistua?

Vittu siivoominen on perseestä.
Tiskasin ja huuhtelin lusikkaa niin tietysti se lusikka roiskii kaikki vitun vedet mun paidalle. Kertakäyttö astiat olis kova sana..

Siivoominen on ihan perseestä ja siisteyden ylläpito on ihan yhtä hankalaa... Maanantaina imuroin osan kämppää ja vähän noita kerääntyneitä lappuja kattelin mitä säilyttää ja mitä ei, kaikki jäi kesken vaikka periaattessa paskin eli imurointi on melkein suoritettu kokonaan. Tiskatessa käy joka kerta sama juttu. Ikinä ei opi. Vittu että imurit on kovaäänisiä perse sentää. Nythä täs olis aikaa siivota mut ei kai ny saatana enää tähän aikaa...

Tulipa tänään ensimmäistä kertaa elämässäni hierotettua kintut.. Olihan ne arat vaikken tällä viikolla ole tehny niillä mitää, varsinkin pohkeet ja säären puolelta tuosta luun ulkoreunalta. Niin ja takareidet jessus...

Tulipa tänään ensimmäistä kertaa elämässäni hierotettua kintut.. Olihan ne arat vaikken tällä viikolla ole tehny niillä mitää, varsinkin pohkeet ja säären puolelta tuosta luun ulkoreunalta. Niin ja takareidet jessus...

Ens viikolla lähtee mun kinttuneitsyys... Kuinka kauan olit hieronnassa? Mietin vaan, että mitkä kaikki paikat kerkee hierouttaa...

Tulkaa joku hieroon mun selkä, anyone please. Taas aivan umpijuntturassa trapseista putkiin saakka. Mahdollinen väkivaltainen tausta ja ylipaino olis toivottuja ominaisuuksia hierojalle, sais edes jotain aikaseks. Ihan paska tuo ''urheiluhieroja'' missä kävin, melkeen nukahdin siihen laverille.

Back
Ylös Bottom