Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin oon huomannut, että heti kun erosi niin se vähäinenki elämä katosi jonnekkin. Tällä hetkellä päivän kohta alkaa 19.30, kun salkkarit starttaa. Kai tää on iha normaalii tälläselle pari kymppiselle miehen alulle.
Jotenkin oon huomannut, että heti kun erosi niin se vähäinenki elämä katosi jonnekkin. Tällä hetkellä päivän kohta alkaa 19.30, kun salkkarit starttaa. Kai tää on iha normaalii tälläselle pari kymppiselle miehen alulle.
Vittu mää vihaan noita sanoja, syrjäytyminen ja työryhmä :D Syrjäytyminen on ihmisten omaa paskuutta ja työryhmä on ryhmä, joka ei saa mitään aikaseks koskaan.Juu, kyllä se syrjäytyminen on nykyään ihan normaalia. Mutta ei hätää, tätä varten on nyt perustettu työryhmä joka pelastaa sinunkin elämän
Juu, kyllä se syrjäytyminen on nykyään ihan normaalia. Mutta ei hätää, tätä varten on nyt perustettu työryhmä joka pelastaa sinunkin elämän
Järjestääköhän tuo työryhmä sitten mulle jonkun viehättävän naispuolisen seuralaisen tänne, kenen kanssa voisin pelata pleikkaria, katsoa salkkareita ja saunoa?
No siis työryhmän vaan kertoo sinulle, että olet syrjäytymis vaarassa ja muistuttaa hampaiden pesusta ja unen tärkeydestä. Tämän jälkeen se kymmenen miljardin budjetti onkin kulutettu. Veikkaan, että ensimmäinen askel kohti elämää on lopettaa salkkareiden katsominen.
Älkää nyt vaan sanoko että naiset pelaa pleikkaria..
Kaipaisivat kyykkyä...
Mitkä hommat on niin hyviä että alkaa kalja maistua?Vaikka dietillä onkin niin saako juoda yhden oluen vakituisen työpaikan kunniaksi? :dance:
Vittu siivoominen on perseestä.
Tiskasin ja huuhtelin lusikkaa niin tietysti se lusikka roiskii kaikki vitun vedet mun paidalle. Kertakäyttö astiat olis kova sana..
Uusin South Park :D
Tulipa tänään ensimmäistä kertaa elämässäni hierotettua kintut.. Olihan ne arat vaikken tällä viikolla ole tehny niillä mitää, varsinkin pohkeet ja säären puolelta tuosta luun ulkoreunalta. Niin ja takareidet jessus...
Olihan ne arat vaikken tällä viikolla ole tehny niillä mitää, varsinkin pohkeet ja säären puolelta tuosta luun ulkoreunalta.