Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitään hyvää treenikassia tarvita... Mulla on salilla mukana vaan sheikkeri ja vihko. Joskus hyvällä tuurilla vyö, jos on raskaita nostoja tiedossa.

Kahdet vetoremmit joista kumpiakaan en oikeastaan käytä, kolmet kengät, kolme jousipuristinta, pikkupyyhe, puolentoista litran pullo, mankku, rannesiteet. Etutaskuissa teippiä ja sykemittarin rannetietokone.

No onneksi löysit jotain muuta pyyhkimiseen kuin aamun sanomalehden.

Itseasiassa tuonkin olen joskus tehnyt kesäduunissa. Työmaaparikki, jossa oli vessa, mutta se oli ns kuiva, eli ei toiminnassa eikä siellä ollut vettä. Juoksevaa vettäkään sinne läävään ei tullut. Vikana työpäivänä otti sen kerran päähän, että kävin vääntämässä sinne pönttöön hirveet paskat, jonka jälkeen siistin itseni just sanomalehdellä. Mahtoi olla silloisella esimiehellä kivaaa kun tuli siivoamaan jäljet.

Missä sä nuo kaikki kuletat? Housuissa vai?

Ihan perus repussa, sanoin ettei tarvitse olla mitään hyvää merkki kassia. Tietty en tosta Daiinasta tiedä, hänellä taitaa olla kaikki aika luksusta, jos mun luetun ymmärtäminen on pitänyt paikkaansa. Tai ainakin porukka hehkuttaa D:n kotiteatteria ja konetta.

Mää oon ainaki hirveän tyytyväinen mun Adidaksen treenikassiin. Ennen kuljetin kaiken repussa, mutta on tuo oikea kassi paljon käytännöllisempi
ja suurempi (mahtuu nyrkkeilykamppeetki). Kengille on oma ilmastoitu tasku ja pikkutavaroille oma pikku pussi kassin sisällä yms. pientä käytännöllistä kivaa.

Kahdet vetoremmit joista kumpiakaan en oikeastaan käytä, kolmet kengät, kolme jousipuristinta, pikkupyyhe, puolentoista litran pullo, mankku, rannesiteet. Etutaskuissa teippiä ja sykemittarin rannetietokone.

Mulla on kengät, pullo, vihko, Versa Grippsit, rannesiteet, nostovyö... Noi mahtuu suunnilleen reppuunkin, mutta silloin pitää muistaa oikea järjestys. Pyörällä liikkuessa reppu kätevämpi, mut kyl toi ampumaurheiluliiton reenikassi on ollu ihan ykkönen.

Ihan perus repussa, sanoin ettei tarvitse olla mitään hyvää merkki kassia. Tietty en tosta Daiinasta tiedä, hänellä taitaa olla kaikki aika luksusta, jos mun luetun ymmärtäminen on pitänyt paikkaansa. Tai ainakin porukka hehkuttaa D:n kotiteatteria ja konetta.

hahaha :lol2: Jätkäl on kyl kans sarkasmi hallussa!

Tarvitset lisää luetun ymmärtämisen harjoitusta. :D Elän aika askeettisesti, kaikki on peruskauraa. En egoboostaile tavaroilla. :evil:

hahaha :lol2: Jätkäl on kyl kans sarkasmi hallussa!

Mä repesin kans. :lol2:

Ei mulla tätä ennen ollu ees mitään treenikassia vaan vanha Dakinen koulureppu. Sain ton uuden ilmaitteeksi ja kyllähän siellä treenitossut, -pöksyt ja juomapullo kulkee. :)

Tarvitset lisää luetun ymmärtämisen harjoitusta. :D Elän aika askeettisesti, kaikki on peruskauraa. Rumat ne vaatteilla koreilee. :evil:

:anssi:

Onks sul Fux joku automaattinen viesti tänne, joka sitten aina tiettyyn aikaa postautuu. Tuo sama "Moi söpöliinit" on toistunut jo muutaman kerran :D

Ei ole. Tuo on toistunut yö-threadissä jo vuodesta 2006 asti, ja nyttemmin olen sitä ajanut sisään myös tähän ketjuun.

Veetu ku ootte nopeita. :D Menin jo korjaamaan sanomaani. :lol2:

Seiso sanojesi takana, nainen!

On fisu hyvää, mä niin laattaan tänään, mut silti on tällänen fiilis:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haista sinä mursu paska!
No ei, hyvä et jollaki on viikonloppu. :)

Mitä, mitä... Alkuun tollane avautuminen, joka sittemmin pyörrettiin kuitenkin :wtf: Alkaako se sun positiivinen ajattelutapa "tuottaan hedelmää" :D ...eihän niin saa käydä tai joudut vaihtaan pian nimimerkkiskin ;)

Back
Ylös Bottom