Mistä ihmiset on nyt huumeet repiny, joku roti noihin puheisiin :lol2:
No tyyppiä koskevista uutisjutuista: http://www.tri-cityherald.com/2011/10/14/1678935/tri-city-powerlifter-accused-of.html
Marihuana on huume.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä ihmiset on nyt huumeet repiny, joku roti noihin puheisiin :lol2:
Jos haluaa olla tai on maailman paras siinä mitä tekee niin homma hoidetaan täysillä alusta loppuun asti. Jos ei siinä onnistu niin voi vaikka sitten vanhana katkerana kusipäänä kitistä netissä jos juttu jäi puolitiehen.
mitä tekemistä omistautumisella ja reenauksella on steroidien myymisen kanssa?
ja esim. penkkaaja tai kehonrakentaja ei vie hommaa täysillä alusta loppuun asti, jos ei myös diilaa steroideja muille nostajille/kehonrakentajille? mitäääh?
. Mitä vitun väliä sillä on? Paras on paras ja vahvin on vahvin, sillä selvä. Jos kisaa antti65 nettisarjassa ja allekirjoittaa antin kaikkien 50 eri liiton doping sopparit jne niin eri asia. Antaa palaa vaan.Kyllähän ammattilaiskehonrakennuksessakin on douppaus kielletty, mutta... Huijareita ne on kaikki!
Mutta se onkin jo melkein salikomediaa. Ammattibodaajat tulee telkkariin kertomaan kuinka tiukat seulat heillä on ja ADT tarkkailee koko ajan. Jumalauta. Miksei voi sanoa niinkun asiat on ja miksi joku "classic" bodybuilding oikeasti lyötiin pystyyn. Voimailussa nyt sentään ei ole ihan niin selvää tuo käyttö ja hyväksyntä, ja siksipä sitä kyselinkin. Sen tiedän, että Suomessa testataan kai joka liitossa. Mutta onko joissain jenkkiliitoissa tosiaan kaikki ihan virallisesti sallittu? Jos taas ei ole, mutta kaikki douppaa silti, niin sitten kyseessä on joku omituinen kesäteatteri tai teeskentelyleikki. Jumalauta sillekin.
Imago on tärkeä niiden takia, jotka eivät mistään mitään tiedä. Thompzoni sen tuossa alla totesikin, että IPF:ssä testataan, mutta muissa ei. Niin se menee kai maailmallakin, tai ainakin itse ajattelen IPF:n olevan "natuliitto" ainakin sen verta kuin mahdollista ja proliitot on "roinaliittoja". Sama homma bodauksessa. Rehtiselkäsyyttä itekkin kannatan, mutta valitettavast se vaan ei mene niin.No, kyllä meitä veteraani nostajia on huru-ukoiksi sanottu, mutta tuo nettisarja on ihan uusi nimitys meistäToi mun lause tarkoittaa sitä että jos haluaa olla paras siinä mitä tekee niin uhraukset voivat olla aika isoja sen eteen. Kaikki pannaan peliin. Ei ole oikotietä eikä niitä natuja mitä aina ihmettelette suu auki että onko vai eikö ole natu. Mitä vitun väliä sillä on? Paras on paras ja vahvin on vahvin, sillä selvä. Jos kisaa antti65 nettisarjassa ja allekirjoittaa antin kaikkien 50 eri liiton doping sopparit jne niin eri asia. Antaa palaa vaan.
En jaksa enkä halua enempää teidän kanssa jauhaa kun olette ihan vitun ihme porukkaa. Mitkään tulokset eivät ole mitään, aina on vajaata, korkeaa, vinossa, solmussa, väärät verkkarit yllä. Mä väitän että isoin osa teistä suunsoittajista ei ole IKINÄ käynyt itse kilpailemassa yhtään missään ala-asteen hipposarjojen jälkeen. Länkytätte täällä vaan ja nostelette housunpuntteja kotisalilla hihaton homopaita niskassa!

Aina on myrkkyjä käytetty ja ennenkaikkea aina tullaan käyttämään !! Ketä mitäkin käyttää testien pelossa mm.Insuliinia,Kasvuhormoonia jne!! Mitkä sitten on tavoitteet ? Ammattillitossa pitää käyttää ,Raw liitossa voi käyttää ja Ipf liitossa käytetään kaverin kautta ,painonnostoliitossa vain Rovaniemessä käytetään Eteläsuomi puhdas ?? Mutta joka liitossa käytetään ja vahvin voittaa silti loppupeleissä ,selittäjät on sijoilla 3-6!
Anteeksi kirjoitusvirheet ! En ole nettisarjalainen !
Mutta se onkin jo melkein salikomediaa. Ammattibodaajat tulee telkkariin kertomaan kuinka tiukat seulat heillä on ja ADT tarkkailee koko ajan. Jumalauta. Miksei voi sanoa niinkun asiat on ja miksi joku "classic" bodybuilding oikeasti lyötiin pystyyn. Voimailussa nyt sentään ei ole ihan niin selvää tuo käyttö ja hyväksyntä, ja siksipä sitä kyselinkin. Sen tiedän, että Suomessa testataan kai joka liitossa. Mutta onko joissain jenkkiliitoissa tosiaan kaikki ihan virallisesti sallittu? Jos taas ei ole, mutta kaikki douppaa silti, niin sitten kyseessä on joku omituinen kesäteatteri tai teeskentelyleikki. Jumalauta sillekin.
Tällästen kommenttien jälkeen ei ole ihme, jos ei saada nuoria voimailun pariin.
Toi mun lause tarkoittaa sitä että jos haluaa olla paras siinä mitä tekee niin uhraukset voivat olla aika isoja sen eteen. Kaikki pannaan peliin. Ei ole oikotietä eikä niitä natuja mitä aina ihmettelette suu auki että onko vai eikö ole natu. Mitä vitun väliä sillä on? Paras on paras ja vahvin on vahvin, sillä selvä. Jos kisaa antti65 nettisarjassa ja allekirjoittaa antin kaikkien 50 eri liiton doping sopparit jne niin eri asia. Antaa palaa vaan.
En jaksa enkä halua enempää teidän kanssa jauhaa kun olette ihan vitun ihme porukkaa. Mitkään tulokset eivät ole mitään, aina on vajaata, korkeaa, vinossa, solmussa, väärät verkkarit yllä. Mä väitän että isoin osa teistä suunsoittajista ei ole IKINÄ käynyt itse kilpailemassa yhtään missään ala-asteen hipposarjojen jälkeen. Länkytätte täällä vaan ja nostelette housunpuntteja kotisalilla hihaton homopaita niskassa!
Toi mun lause tarkoittaa sitä että jos haluaa olla paras siinä mitä tekee niin uhraukset voivat olla aika isoja sen eteen. Kaikki pannaan peliin. Ei ole oikotietä eikä niitä natuja mitä aina ihmettelette suu auki että onko vai eikö ole natu. Mitä vitun väliä sillä on? Paras on paras ja vahvin on vahvin, sillä selvä. Jos kisaa antti65 nettisarjassa ja allekirjoittaa antin kaikkien 50 eri liiton doping sopparit jne niin eri asia. Antaa palaa vaan.
Johtuisko se siitä, että yksinkertaisesti ne nostot on vitun perseestä, mitä kritisoidaan? Ei siitä, ettei sitä kommentoiva ole koskaan käynyt itse kisaamassa.