Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Salille totally tuhoamaan koivet. Löysin muuten ihan helmen videon utubista. Jukka Nyyssölä maistaa kavereidensa kanssa chiliä, ihan paras pätkä:

Tais tuntua Terminaattori kivalta? :D

E:mul on erittäin epämiellyttävä olo :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Semmonen työpäivä. Melkoista meininkiä. Päässä piipahti ajatuksia välillä "nyt ei ole soveliasta nauraa" ja "oppilaita ei varmaankaan saa lyödä", kun kasiluokkalainen päätti toistuvasti persettää luokassa ja yrittää hieroa räkäänsä luokkatovereihinsa. Jännää.

Musta ei ikinä olisi yläasteen opettajaksi, menisi hermot noihin äpäröihin. Mut ehkä musta vielä toivottavasti joskus tulee lukion opettaja. Ainakin lukiolaiset osaa jotenkuten käyttäytyä.

Musta ei ikinä olisi yläasteen opettajaksi, menisi hermot noihin äpäröihin. Mut ehkä musta vielä toivottavasti joskus tulee lukion opettaja. Ainakin lukiolaiset osaa jotenkuten käyttäytyä.

Mä oon kaikkein eniten ollu yläasteikäisten kanssa, oon ollu joskus vuoden erityisopetusluokassakin töissä. Onhan noi tommosia epeleitä. Toikin rauhoittui huomattavasti kun pyysin sen käytävään, juteltiin hetki ja pyysin sitä katsomaan mua silmiin. Sit mä hypnotisoin sen.

Hoi KIUKKU!!! Arvaa mikä aika se on? -Kyllä, on Sanzen viikonlopun aika :D

Hyvää viikonloppua! :dance2:

:lol2:

Ei siitä tuu hyvää, ku mä oon saastuttamas tamperees ilmastoa.

Mitä ihmettä, aika rumia pyllyjä.

[video=vimeo;50465088]http://vimeo.com/50465088[/video]

Tai oikeastaan aika hienoja, sellaisella inhorealistisella tavalla. Karvoja ja kaikkea.

Delgago avatarisi on muuten ihastuttava. :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olipas taas työpäivä.
Ensin ihmeteltiin että onko nämä vehkeet siitä Transformers elokuvasta ja sitten tapasin espanjanvesikoiran jolla oli ollut 60 punkkia. Siis samanaikaisesti.
Mielestäni se on aika paljon.

Meni palkkari väärään kurkkuun, meinasin pyörtyä jalkatreenissä ja oli mukava ponnistus päänsärky sekä sain haavoitettua itseäni kollareissa olevalla pienellä puman metallilogolla. :( Joskus on haasteita joiden yli pitää päästä.

Tänään pidetään lepopäivä. Liikahdan korkeintaan kaupungille pyörällä. Sain tänään uuden Puman treenikassin. :haart: Kyllä ny kelpaa treenailla ku on välineet kunnossa. :rolleyes:

Kyllä fisu on jees, johta liikkeelle, tästä tulee hyvä ilta!

Meni palkkari väärään kurkkuun, meinasin pyörtyä jalkatreenissä ja oli mukava ponnistus päänsärky sekä sain haavoitettua itseäni kollareissa olevalla pienellä puman metallilogolla. :( Joskus on haasteita joiden yli pitää päästä.

I feel you bro. Multa loppu tänää vessapaperi ja jouduin käyttää jotain halpis talouspaperia. Jokaisen pyyhkäyksen jälkeen oli pakko tarkastaa että paperi oli todella talouspaperia eikä santapaprua.

Voin jatkaa huoletta Eurohamppareitten syömistä tai mitähä wrappeja sitä söikään viimeksi.. Onko Daiina käynyt Street Cafessa siinä gallerian alakerrassa? Siellä on hyvät eväät, jos sattuu olemaan paahtopaistia tarjolla!

En ole sattumoisin käynyt. Haluaisitko kenties viedä minut syömään sinne?

Hyvä et on pelit ja vehkeet ni pääset vielä niistä alleista eroon jonain päivänä :)

Mitään alleja ole, mun ojentajat on täyttä rautaa, ei voi erehtyä että oon punttailua harrastanut. :D

Tänään pidetään lepopäivä. Liikahdan korkeintaan kaupungille pyörällä. Sain tänään uuden Puman treenikassin. :haart: Kyllä ny kelpaa treenailla ku on välineet kunnossa. :rolleyes:

Mitään hyvää treenikassia tarvita... Mulla on salilla mukana vaan sheikkeri ja vihko. Joskus hyvällä tuurilla vyö, jos on raskaita nostoja tiedossa.

I feel you bro. Multa loppu tänää vessapaperi ja jouduin käyttää jotain halpis talouspaperia. Jokaisen pyyhkäyksen jälkeen oli pakko tarkastaa että paperi oli todella talouspaperia eikä santapaprua.

No onneksi löysit jotain muuta pyyhkimiseen kuin aamun sanomalehden.

Mitään alleja ole, mun ojentajat on täyttä rautaa, ei voi erehtyä että oon punttailua harrastanut. :D

Nyyssölää lainaten: "Ojentajat roikkuvat kuin sian kassit".

Back
Ylös Bottom