Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pohdin viime yönä sängyssä kylmästä täristen, että pitäskö mun lähteä risteilylle pakkiksen sekopäitten kans.

Kohta salille.. Toivottavasti siellä on hyvännäkösiä miekkosia.

No siellä ei varmaan tarvii täristä sängyssä yksinään. Jos kiinnostaa, niin I'm your girl! Siis kaupittelen omaa paikkaani, en tuu lämmittää sua :D

Todennäköisesti juuri sen pään.

No mun kans uskaltais kyykätä. Moon niin homoa nykyään ettei jaksa seksikää kiinnostaa. :D

olipa muute helkati hyvä jalkareeni!

Voisiko joku lainata mulle uudet aivot?? Ei oikein toimi enää tämä nykyinen pääkoppa! Liikaa tietoa, eri kieliä, teknisiä ohjelmia ja laitteita lyhyen ajan sisällä... Johtanut selvästi ylirasitukseen! :D

Voisiko joku lainata mulle uudet aivot?? Ei oikein toimi enää tämä nykyinen pääkoppa! Liikaa tietoa, eri kieliä, teknisiä ohjelmia ja laitteita lyhyen ajan sisällä... Johtanut selvästi ylirasitukseen! :D

Voin käydä hankkimassa parit varakappaleet, onko toivomuksia edellisen omistajan ominaisuuksien suhteen?

Voin myydä halvalla omani, lähes käyttämättömät.

Mulla on varmaan liian vanha malli..ja heittovaihtomuistikin täynnä:(

Olisi tietysti kätevää jos uudet aivot voisi sisältää useamman kielen ihan perusasetuksena! :-D ja kyvyn käyttää & vaihtaa puhekieltä sujuvasti...

Tästä tulikin yhtäkkiä vapaapäivä. Aamulla oli vatsa niin kipeä etten jaksanut lähteä duuniin. Nyt tosin parempi olo, jos sitä uskaltaisi käydä illalla salilla.

Semmonen työpäivä. Melkoista meininkiä. Päässä piipahti ajatuksia välillä "nyt ei ole soveliasta nauraa" ja "oppilaita ei varmaankaan saa lyödä", kun kasiluokkalainen päätti toistuvasti persettää luokassa ja yrittää hieroa räkäänsä luokkatovereihinsa. Jännää.

Kas ihmettä, tänään en ole enää yskinyt kovin paljoa. Tällä menolla voisin jo ensi viikon alussa päästä salille kokeilemaan, jaksanko enää nostella edes jotain kolmen kilon pinkkikässäreitä. Varmaan voimat loppuvat kesken jo telineestä irrottaessa ja tiputan ne varpailleni, niin saan uuden treenitauon heti perään.

Back
Ylös Bottom