Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No on kyllä ihme nirsoilua taas, hyvää ja terveellistä ruokaa, ei kait Eva valehtelis meille .

In Eva we trust! (thrust? :dance:)

Kananrinta on muutenkin mielestäni aika mauton! Meneehän se Meltti tai Clubi tuplalihalla silti ihan hyvin! :thumbs:

Kuulostaa pelottavalta! :D No mutta Wasa SportsClub on kyllä ainakin näkemisen arvoinen kompleksi, tosin parkkipaikkoja ei taho löytää ja on suolaisen hintainen.

Se on hyvä sali, mutta pikkusen hifi. Hinta tais olla 17e kertamaksu.. Harmi että Vilposen sali taitaa olla viikonloppusin kiinni paitsi kortillahan pääsis. Täytys hommata sinne 10x kortti tai jotain..

Onko Vaasa Herhille tuttu? Asukko siellä? Ooks sä pohojanmaalta häh?

Mä kävin vaasas sossunsalilla. Sielä oli pelottavan isoja miehiä.

Joo onks se vielä pystyssä? Se oli hemmetin hyvä sali jopa. Kävin yhdes vaihees, sillo kun olin iso itteki :D

Onko Vaasa Herhille tuttu? Asukko siellä? Ooks sä pohojanmaalta häh?
Asuin ekat 19v siellä. :) Porukat edelleen.
Mikäs se Vilposen sali oikein on? Onko se se entistä K-rautaa (nykystä Lidliä) vastapäätä oleva mesta?

- - - Updated - - -

Mä kävin myös kun olin jotain 16-17v. Eipä paljo muita naisia (tai tyttöjä) näkynyt. :D

Eikä sitä enää ole...

Asuin ekat 19v siellä. :) Porukat edelleen.
Mikäs se Vilposen sali oikein on? Onko se se entistä K-rautaa (nykystä Lidliä) vastapäätä oleva mesta?

- - - Updated - - -

Mä kävin myös kun olin jotain 16-17v. Eipä paljo muita naisia (tai tyttöjä) näkynyt. :D

Eikä sitä enää ole...

Joo wasagymhouse, ex classic gym tms.. Katoinki niin ei sinne oo 10x kortteja, uimahallin sali taitaa olla ainut järkevä vaihtoehto.

Jeps, ite asuin laihialla 22 ekaa vuotta. Ja porukat tosiaan edelleen, ne nyt ei sieltä mihkään muuta.

Onhan tuolla hinnastossa mainittu että 8€/krt, ihan sivun alalaidassa lihavoituna.
Tosin uimahalli lienee jotain femman luokkaa?
Broidi asuu Veikkaalassa, se käy TennisCenterillä, sielläkin muistaakseni kertamaksu femman tietämillä.

Oli hyvä konnari aamulla lähijunassa. Kuulutti jossain Pukinmäen kohdalla suunnilleen näin:

"Hyvät matkustajat, huomasitte varmaan ettei tänään ole ollut lainkaan lipunmyyntiä junassa. Tämä johtuu teknisestä viasta, jonka johdosta päätin mieluummin jäädä nukkumaan koppiini. Pahoittelen jos tästä on jollekin aiheutunut mielipahaa. Huomasitte varmaan myös, että osa penkeistä on hieman likaisia. Jos tämä harmittaa, niin pistäkää reklamaatiota tulemaan netin kautta."

Se konnari kyl kuulosti hauskalta kun selitti ton. Piristi aamua.

http://www.taloussanomat.fi/raha/20...n-burgereihin-ei-kannata-koskea/201239617/139
Hyvää ruokahalua. Tuon takia en käy Mäkkäreissä. :urjo: :D

Voin jatkaa huoletta Eurohamppareitten syömistä tai mitähä wrappeja sitä söikään viimeksi.. Onko Daiina käynyt Street Cafessa siinä gallerian alakerrassa? Siellä on hyvät eväät, jos sattuu olemaan paahtopaistia tarjolla!

Oli hyvä konnari aamulla lähijunassa. Kuulutti jossain Pukinmäen kohdalla suunnilleen näin:

"Hyvät matkustajat, huomasitte varmaan ettei tänään ole ollut lainkaan lipunmyyntiä junassa. Tämä johtuu teknisestä viasta, jonka johdosta päätin mieluummin jäädä nukkumaan koppiini. Pahoittelen jos tästä on jollekin aiheutunut mielipahaa. Huomasitte varmaan myös, että osa penkeistä on hieman likaisia. Jos tämä harmittaa, niin pistäkää reklamaatiota tulemaan netin kautta."

Se konnari kyl kuulosti hauskalta kun selitti ton. Piristi aamua.

Nyt joku vanha kääpä soittaa iltalehdelle juttu vinkin näin mahtavasta konnarista. Iltalehti kääntää homman päälaelleen ja VR antaa fudut konnarille..

Kuvaile tarkemmin :jahas:

Täällä haisee iha järkyttävälle, en tiiä onko jotai jossaki pilaantumassa. Keittiön pöytä iha tahmanen ja varmaan muutaman viikon möhnät siinä, kuten myös liedellä ja keittiötasoilla. Lavuaarissa jonku ruokaa, ollu varmaan vähän pidempäänkin. Vessa nyt onneks on suht hyvässä kunnossa. Lattioilla vilistää pölypalloja ja kaikkea muuta kivaa :) Onneks lattiat nii epämääräsen väriset, ettei oikee nää mite paljon sitä tavaraa oikein oikeastaan on :D Ja onneks venakon ruoat haisee lähes aina erittäin mielenkiintoselle, nii voi epämääräset hajut selittää sillä mielenterveyden turvaamiseksi. Onneks en oo ku kerran sattunu sen kanssa samaan aikaan aamupalalle...
Mut ei tää vielä mitää oo lukiossa poikien kämppiin verrattuna, mutta joo... :)

Joo onks se vielä pystyssä? Se oli hemmetin hyvä sali jopa. Kävin yhdes vaihees, sillo kun olin iso itteki :D

Eikä sitä enää ole...

Juu siitä on yli 10v ku mä oon sielä käyny. Se oli opiskelijabudjetille sopiva paikka.

Naisilla taitaa hävitä suurin osa aivoista synnytyksen yhteydessä. Ja se pieni osanen pystyy enää keskittymään vain ja ainoastaan siihen ihmeeseen, joka sieltä alapäästä on väen vängällä väännetty maailmaan karjumisen saattelemana. Ei ole muita ihmisiä, ei autoja, ei eläimiä - ei ketään muuta kuin äiti ja lapsi. Joo, alkaa taas kypsyttää nää idiootit, jotka ei tajua, ett ne vaunut on aika saatanan isot ja tilaavievät, ku ne tungetaan keskelle tietä - etenkin poikittain ollessaan.

Ilmeisesti mä odotan joulua, vaikken sitä ite tiennyt, koska luin toistuvasti "tonttuja" ku siinä oikeasti luki "toimitilaa". Vähän ihmettelin, ett millasia tonttuja rautakauppa haluaa mainostaa noin näkyvästi. Ei sit selvinnyt. :(

Back
Ylös Bottom