Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nousikko väärällä jalalla sängystä vai onko tervehdyksesi normaali laatuaan? :D Morotukset muillekkin jo heränneille. Yrittäkää kestää, se on maanantai, Doom's day.

Sori, en ollut vissiinkään muistanut painaa lähetys nappulaa.. :)
Oli vähän huono aamu johtuen huonosta viikonlopusta ja kyllähän nyt maanantaina saa angstata ja olla ärripurri. :)

Jos sitä menis ottamaan turpaan nyrkkeilyssä ja itkien häntä koipien välissä kotiin kohti huomista. JOKA ON IHAN YHTÄ HUONO PÄIVÄ KUN MAANANTAI!

Edit. Täälläki aurinko ees vähän paistaa, oli ulkotyöt taas niin perseestä sateessa.

Aamulenkillä bongattu ekat jouluvalot:wtf:

Kaveri puheli eilen että sen naapuri oli tunkenut jo kuusen parvekkeelle valojen kera sekä jonkunmuun jouluhärdellin :face:
Ei saatanan saatana.

Voihan se olla ettei talvea ees tule?
Elä höpötä.

Mistähän sais pumppuhaulikon ja rynnäkkökiväärin, jos noin käy?
Haulikkoa voin lainata, konetuliaseita en valitettavasti omista.

Olen aika paljon hajoillut hollantilaisiin ruokiin, koska ovat pääosin luokkaa "ranskalaisia ja vohveleita" tai jotain helkkarin leivoksia. Tänään kuitenkin mielipiteeni muuttui kun törmäsin ruokaan nimeltä slavink: jauhelihaa pekoniin käärittynä. Noita paketti kaupasta himaan, aiettä.

20090515slavinkensmall.webp

Vedän noita loppuviikon, on vaan niin hyvää.

Olen aika paljon hajoillut hollantilaisiin ruokiin, koska ovat pääosin luokkaa "ranskalaisia ja vohveleita" tai jotain helkkarin leivoksia. Tänään kuitenkin mielipiteeni muuttui kun törmäsin ruokaan nimeltä slavink: jauhelihaa pekoniin käärittynä. Noita paketti kaupasta himaan, aiettä.

katso liitettä 88542

Vedän noita loppuviikon, on vaan niin hyvää.

Perhana, minkä valmistajan? Löytyyköhän täältä...Tai sitten pitää tehdä omat.
Tänään kuitenkin tortillapäivä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Xairax

Ai niin ja huomenna leffaan viimein katsomaan Ted. Sit kun ens viikolla vielä joku lähtis mukaan Taken 2:een niin :kuola:

Olisin voinu lähteä sun kanssa (vaikket olis halunnutkaan :D), mutta oon niin kova Liam-fani että kävin jo ensi-illassa kattomassa.

Edit. Quote päin persettä.

Perhana, minkä valmistajan? Löytyyköhän täältä...Tai sitten pitää tehdä omat.

Ei ole minkään valmistajan, vaan tuolla lihatiskillä noita kääritään päivänmittaan, ja nuo ovat lihatiskiltä valmiiksikäärittynä halvempia kuin esim. kylmäaltaasta. Mutta onneksi ei tosiaan ole vaikeita tehdä itse.

Eikä! Saan katottua HIMYMin uusimman jakson vasta huomenna. Muistin et tänää olis jo mahdollisuus katsoa se, mutta tuleekin vasta tänä yönä jenkeissä eli itse nään vasta huomenna :( Elämä on kurjaa. Mitäs sitä sit tänään katsois?

DIE HARD! John Fucking McClane!

Die Hardit on parhaimmistoa! Puuh. Tulipas tehtynä aerobista vähän liikaakin, 1 h 20 minsaa eikä silti meinannu puhti loppua!

Eikä! Saan katottua HIMYMin uusimman jakson vasta huomenna. Muistin et tänää olis jo mahdollisuus katsoa se, mutta tuleekin vasta tänä yönä jenkeissä eli itse nään vasta huomenna :( Elämä on kurjaa. Mitäs sitä sit tänään katsois?

Jo aiemmin mainittu Dai Haardi! Paras toimintaleffa, piste.

E: poislukien expendables 2.

Back
Ylös Bottom