Et oo tavannu mua! ;) Katon 'miesten' leffoja ja pelaan videopelejä. :D
Etkös pelannut wormsia? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et oo tavannu mua! ;) Katon 'miesten' leffoja ja pelaan videopelejä. :D
Jo aiemmin mainittu Dai Haardi! Paras toimintaleffa, piste.
E: poislukien expendables 2.
En oo akkaa nähnykkään! Tykkään enemmän toiminnasta ku hissuttelusta, true story.![]()
Etkös pelannut wormsia? :D
No ukkoko oot sitten? Epäilen.
Vaikka likka, akka kuulostaa jotenki vanhanaikaiselta ja tylsältä nimitykseltä.
Hei, Daniela! Tai mikä sää ny olikkaan, se Smöö-ihminen enivei. Mää taidan tuntee sun ukkos. Tai ainakin tiedän näöltä.
Ei tytöt tykkää Die Hardeista!
Noo, tuskin sun tarttee terveisiä viedä ku tosiaan osaan vaan yhdistää nimen naamaan enkä sen kummemmin tunne :D Ite joskus kotona isän opeilla nostellu työntöö ja tempausta, mutta koska oon ulkonäkökeskeinen, pinnallinen ja muuten vaan huono voimailussa niin bodaus vei sitten mennessään.Se on se komia kaveri. No siis mää ajattelin heti että jos ootte yhtään samalta suunnalta niin varmasti tiedätte toisenne kun siellä kaikki tietää kaikki. Keneltä kerron terveisiä :D
Et oo tavannu mua! ;) Katon 'miesten' leffoja ja pelaan videopelejä.
Kyllä mää ainakin tykkään :( Kattonu kaikki sata kertaa eikä riiiiitä!
Noo, tuskin sun tarttee terveisiä viedä ku tosiaan osaan vaan yhdistää nimen naamaan enkä sen kummemmin tunne :D Ite joskus kotona isän opeilla nostellu työntöö ja tempausta, mutta koska oon ulkonäkökeskeinen, pinnallinen ja muuten vaan huono voimailussa niin bodaus vei sitten mennessään.
Mehän ollaan tosiaan reenisalilla tavattu.Kyllä mää ainakin tykkään :( Kattonu kaikki sata kertaa eikä riiiiitä!

Juuh, sitä muun muassa. Mites on off-topic-ketjulaisten maanantait sujuneet? Viikon pahin vai parhain päivä? :D

Sä ootki Tanya.
Pakkiksen tytöt eroaakin tavallisista tytöistä.![]()
Juu, eipä siellä paljon muuta oo ku pn-touhut ja bingosali :D Niin ja se bilispöytä.No jokaisella juttunsa, oon kuullut ettei varsinkaan Rautiossa ollut oikein mitään muuta harrastusmahdollisuutta kuin salihommatMehän ollaan tosiaan reenisalilla tavattu.
Maastokuvioita, nainen ja aseita. Daa.Öööö...? Mitä helvettiä :D
Mut mäpä katonkin tällä hetkellä Maajussille Morsianta! Nää on niin juntteja..![]()