Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joka Die Hardin alussa mä toivon, että sillä kertaa Willisin aluspaita pysyis jotakuinkin valkoisena loppuun asti. Vielä ei oo kertaakaan käyny niin, mutta mä jaksan silti toivoa.

Mites se menikään se hulluuden määritelmä, tekee kaiken samoin mutta odottaa erilaista lopputulosta?

Jo aiemmin mainittu Dai Haardi! Paras toimintaleffa, piste.

E: poislukien expendables 2.

Vois kattookki... En oo kyl nähny sitä 4.0:aa enkä myöskään expendables 2:sta. Myydäänkö missään muuten Avatarin 3D blu-rayta? Ku oon luvannu itelleni etten osta sitä muuta ku 3D:nä ja nyt on telkkari ja kotiteatteri ja lasit nii enää puuttuu sit leffa.

Hei, Daniela! Tai mikä sää ny olikkaan, se Smöö-ihminen enivei. Mää taidan tuntee sun ukkos. Tai ainakin tiedän näöltä.

Se on se komia kaveri. No siis mää ajattelin heti että jos ootte yhtään samalta suunnalta niin varmasti tiedätte toisenne kun siellä kaikki tietää kaikki. Keneltä kerron terveisiä :D

Se on se komia kaveri. No siis mää ajattelin heti että jos ootte yhtään samalta suunnalta niin varmasti tiedätte toisenne kun siellä kaikki tietää kaikki. Keneltä kerron terveisiä :D
Noo, tuskin sun tarttee terveisiä viedä ku tosiaan osaan vaan yhdistää nimen naamaan enkä sen kummemmin tunne :D Ite joskus kotona isän opeilla nostellu työntöö ja tempausta, mutta koska oon ulkonäkökeskeinen, pinnallinen ja muuten vaan huono voimailussa niin bodaus vei sitten mennessään.

Noo, tuskin sun tarttee terveisiä viedä ku tosiaan osaan vaan yhdistää nimen naamaan enkä sen kummemmin tunne :D Ite joskus kotona isän opeilla nostellu työntöö ja tempausta, mutta koska oon ulkonäkökeskeinen, pinnallinen ja muuten vaan huono voimailussa niin bodaus vei sitten mennessään.

No jokaisella juttunsa, oon kuullut ettei varsinkaan Rautiossa ollut oikein mitään muuta harrastusmahdollisuutta kuin salihommat :) Mehän ollaan tosiaan reenisalilla tavattu.

No jokaisella juttunsa, oon kuullut ettei varsinkaan Rautiossa ollut oikein mitään muuta harrastusmahdollisuutta kuin salihommat :) Mehän ollaan tosiaan reenisalilla tavattu.
Juu, eipä siellä paljon muuta oo ku pn-touhut ja bingosali :D Niin ja se bilispöytä.

- - - Updated - - -

Öööö...? Mitä helvettiä :D
Maastokuvioita, nainen ja aseita. Daa.

- - - Updated - - -

Mut mäpä katonkin tällä hetkellä Maajussille Morsianta! Nää on niin juntteja.. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom