Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa. Jeejee kurkku alkaa olemaan parempi ja voi jopa syödä vähän jotain :)

Terve perkele.

Nousikko väärällä jalalla sängystä vai onko tervehdyksesi normaali laatuaan? :D Morotukset muillekkin jo heränneille. Yrittäkää kestää, se on maanantai, Doom's day.

Rengas oli puhjennu aamulla. Virolaiset kaverit laitto kuntoon liikkeessä, hemmetin hyvää palvelua. Nyt duunissa ja kahvia koneeseen.

Ja oikein hyvää huomenta :) ihana maanantai, sai herätä omia aikojaan. Kohta safkaa ja sitten taas uusi reeniviikko aluilleen. Fiilis hyvä ja sopivan pirtsakka :)

Ai niin ja huomenna leffaan viimein katsomaan Ted. Sit kun ens viikolla vielä joku lähtis mukaan Taken 2:een niin :kuola:

Kaveri puheli eilen että sen naapuri oli tunkenut jo kuusen parvekkeelle valojen kera sekä jonkunmuun jouluhärdellin :face:

Luojan kiitos en käy nyt töissä, meillä aletaan soittamaan joulumusiikkia ihan vitusti liian aikaisin.

...Toisaalta onhan se kiva, että joillain on joulumieli muulloinkin kuin aattona. Yritän löytää positiivisen suhtautumiseni kanssaihmisiin tuolta suolenmutkasta taas :D

Mulla on koristeltu valkoinen joulukuusi ympäri vuoden pystyssä. Tällä hetkellä parvekkeella, ku sisälle ei taas mahdu. Otan kaikki ne vuodet takaisin, ku en voinu pitää kuusta. Mut mä oon muutenki outo, ett se menee siihen samaan syssyyn.

Mulla on koristeltu valkoinen joulukuusi ympäri vuoden pystyssä. Tällä hetkellä parvekkeella, ku sisälle ei taas mahdu. Otan kaikki ne vuodet takaisin, ku en voinu pitää kuusta. Mut mä oon muutenki outo, ett se menee siihen samaan syssyyn.
Onko siinä valot?

Back
Ylös Bottom