Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähtisin jo salille, mutta no can do koska siellon joku varannu koko salin ämmien jumppaa varten. Pärkkele. Viideltä vasta aukee, ja samaan aikaan puskee salille myös Hauiskääntömies. Se ei oo enää tervehtiny mua lainkaan.

Joo kieltämättä nyt vähän nyppii että on reissu jouluna, aluksi se tuntui hyvältä idealta. No tämän kerran jos.. Kai kuubassa on joku latino pukkina :D

Haha, parran tilalla on komeat rintakarvat :D Ja sen nimi on varmaan Alejandro. Mut jos se tuo lahjoja, niin mitä väliä.

Tuli muuten tästä mieleeni, että miksi se maailmanloppu tulee 21.12. eikä 20.12. (en ole lukenut niitä juttuja missä tämä perustellaan)?
Mä ymmärtäisin 20.12.2012 paremmin, kun se "rimmaa" tollai kivasti vuosiluvun kanssa... :D

Eikös se joku Mayojen kalenteri lopu silloin tms. ja se pvm tulee siitä.

Alkaa olla jo aika puhkikulutettu aihe mutta onpa hyvä remixi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kyllä laittaisin joulukuusen ihan varmasti jos asuisin omakotitalossa. Tänne kerrostaloon viitti raastaa moista.. Örgh

Moro. Eka päivä taas oikeissa töissä. Örgh. Ihan hyvä fiilis ja vois kattoa kohta Päätalon. Sääli että söin kaikki leffamätöt melkein kokonaan eilen. möh

Kohta on taas viikon paskin päivä lusittu, tästä se työviikko taas lähtee kunnolla käyntiin. Onneksi syysloma alkaa perjantaina.

Moro. Eka päivä taas oikeissa töissä. Örgh. Ihan hyvä fiilis ja vois kattoa kohta Päätalon. Sääli että söin kaikki leffamätöt melkein kokonaan eilen. möh
Mitä on oikeet työt? Mulle kuuluu kans hyvää, just tulin töistä ja kohta lähden salille. Sen jälkeen vähän ruuanlaittoa ja sitte Reservoir Dogsia failureen, eli varmaan nukahdan leffan aikana. Join viikonloppuna kaljaa.

Mä kyllä laittaisin joulukuusen ihan varmasti jos asuisin omakotitalossa. Tänne kerrostaloon viitti raastaa moista.. Örgh

Mutta sellaisen minikuusen voi aivan hyvin laittaa kerrostaloon, mulla on joka vuosi:) Siis oikea tietenkin, ei muovinen.

Hitto että meni taas heemo. Yksi kollega tuossa sanoikin, että sen avovaimo joskus ihmettelee mitä ne jäljet on, se on vaan toi meidän 'vaahtokarkki' töistä kun pahoinpitelee meitä:P (yritti pelotella yhtä vierailijaa tuossa, todellisuudessahan olen aina herttainen)

Mitä on oikeet työt?

Sellaset työt missä laitetaan haalarit päälle.

Mutta sellaisen minikuusen voi aivan hyvin laittaa kerrostaloon, mulla on joka vuosi:) Siis oikea tietenkin, ei muovinen.

Nii mut ei siinä oikeen ole asennetta.. Pitää olla miehekkään kokonen kuusi. Tai vaikka parikin siinä ulkona oven pielessä. Eikä niitä koristella.

Nii mut ei siinä oikeen ole asennetta.. Pitää olla miehekkään kokonen kuusi. Tai vaikka parikin siinä ulkona oven pielessä. Eikä niitä koristella.

Asennetta joulukuusessa, okei..mutta kai niissä voi edes valot olla:D

Eipä muuten lopu! Tutkijat löys muistaakseni uuden kalenterin joka loppuu vasta monen tuhannen vuoden kuluttua. Eli tulee se joulu sittenkin!

Harmin paikka. Nousispa edes zombiet haudoistaan, että joulu peruttaisiin ja perhejuhlan sijaan ihmiset taistelisivat hengestään loputtomia epäkuolleiden armeijoita vastaan.

Työpäivä suoritettu ja haudattu, taputellaan vielä mullat päälle. Kohta tuulettamaan päätä salille tahi uinnin pariin. Tai molempien. :rolleyes: Alkoihan se aurinkoki paistamaan, ei ois yhtään jaksanu enää tuota sateen ropinaa. :)

Back
Ylös Bottom