Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei täällä ole sen parempaa :D muuten ihan hyvä baari, mutta joskus sattuu jotain urpoja eteen :D scandinavian hunksit siellä pokeina :D löytyy kyllä joillekkin pelleille niitä kenen kanssa painia jos mieli tekee ;)

Niijoo tosiaan tuolla mestassa kaikki ne tyypit oli jotain retardeja joilla oli oppimisvaikeuksia koulussa. Sinne tuli kuitenkin jossain välis yks pari vuotta vanhempi jantteri joka oli ihan fiksu mut se oli jotenkin aika hämärä.. no sen kans ei tarvinnu kuitenkaan tapella vaan tultiin ihan hyvin juttuun, se tunnusti mut vertaisekseen ja hallittiin niitä vitun apinoita siellä aika suvereenisti.

Näin unta että ostin treenivaatteita, samassa unessa ostin myös horkkaa ja mietin että millä hiton rahalla?? Erikoinen uni. Olin myös kiihottunut kun näin better bodiesin uuden katalogin.

Ei naisia ollenkaa unissa, nythän tää on jo tervettä vai?

Mun treenivaatteet kaipais päivitystä, mutta asiansa ovat ajaneet tähän mennessä.
Sitten, kun ostat uudet, tekniset kamppeet, et enää ikinä osaa palata vanhaan. Kokeilin normaalia puuvillaista T-paitaa joskus alkuvuodesta salilla. Ahdistaa vieläkin... :D

Ja siis huomenta. :)

Kaunis ilma tänään. Aurinko paistaa - vielä hetken ainakin. Ei oo sitäkään vähään aikaan näkyny...

Melkosta settiä

[video]http://areena.yle.fi/tv/1653641[/video]

Se ois isäukon häät tänään. Mitähän sinne pistäis päälle kun ei pukuakaan ole?

Jos löytyy siisti kauluspaita ja suorat housut tai suht siistit farkut, niin etköhän niillä pärjää. Rennompi ilman krakaa ja kravaatin kanssa vähän asiallisempi. Sitten kengiksi jotkut siistit kengät kans, jos vaan omistat jotain muuta kuin lenkkareita.

Jos löytyy siisti kauluspaita ja suorat housut tai suht siistit farkut, niin etköhän niillä pärjää. Rennompi ilman krakaa ja kravaatin kanssa vähän asiallisempi. Sitten kengiksi jotkut siistit kengät kans, jos vaan omistat jotain muuta kuin lenkkareita.

Vitut mitää kravattia perkele.

Godmorgen!

Tuli varmaan nukuttua liiankin hyvin ja pitkään, nyt on pää ihan jumissa eikä edes kahvi auta heräämään. Onneksi ei tarvitse tehdä mitään järkevää tänään... :D

Godmorgen!

Tuli varmaan nukuttua liiankin hyvin ja pitkään, nyt on pää ihan jumissa eikä edes kahvi auta heräämään. Onneksi ei tarvitse tehdä mitään järkevää tänään... :D

Mä menin kello 2 nukkuun, nukuin pätkissä ja heräsin 8:20 jotain.. pakko vaan herätä normirytmissä muuten menee kaikki pieleen :)

Kahvia koneeseen ja tsemppiä päivään!

Pitäs opiskella koko päivä ja koittaa todistaa pari liian vaikeaa juttua :(

On tervettä. Mä nukuin yks päivä parin tunnin päikkärit ja koko kaks tuntia meni paneskellessa. Unissani siis. Aika levotonta eikä lainkaan hyväksi kaltaiselleni olennolle.

Mää näin unta, että laitoin miehelle ruokaa. Oli kuulemma hyvää, mutta tilasi silti pizzaa :D

Mää treenaan aina ihan hirveissä paidoissa jotka on vielä huonoa materiaaliakin. Housujen pitää kuitenkin olla hyvät, ei saa näkyä pylly läpi kun kyykistyy. Siis todella vaikea löytää sellaisia housuja, mitkä EI näy. Bia brazilit on ihan jees.

Mää näin unta, että laitoin miehelle ruokaa. Oli kuulemma hyvää, mutta tilasi silti pizzaa :D

Mää treenaan aina ihan hirveissä paidoissa jotka on vielä huonoa materiaaliakin. Housujen pitää kuitenkin olla hyvät, ei saa näkyä pylly läpi kun kyykistyy. Siis todella vaikea löytää sellaisia housuja, mitkä EI näy. Bia brazilit on ihan jees.

Mulla on kans ihan paskat paidat ja vaatteet, vasta viime aikoina ruvennu ostaan gaspia, betterbodies ja semmosta. Kieltämättä ne on paljon mukavemmat reenata kuin jotki adidaksen verkkarit ja perus (mainos) t-paidat kuten fittukku, sun muut..

Kyl tää treenivaatejuttu kuulostaa vaikeelt... Mä oon vetäny koko treeniuran samois kauhtuneis mustis kollareis, converseis ja vaihtelevis t-paidois tai tankis. Eikä se rauta kyl yhtään huonommin oo noussu. Tietty joskus oon just ajatellu kanssa treenaajia ja en oo laittanu sitä löysintä ja vilauttelevinta tank toppia ruuhka-ajalle...

On niin hyvä fiilis, kun pääsi käsiksi kolmivuorotyöhön taas :rock: Saa unohtaa ne joka aamuiset kärsimykset ja uhraukset, jotta saa itsensä ylös jos ei muistanut mennä 22:00 nukkumaan.

Nyt joka aamu näyttää tältä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom