Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei sit vissiin tarviikkaa nukkua tänä yönä. Kävin poistattaa viisauden hampaan jonkun aikaa sitten ja se hammas katkes jolloin juuret jäi tonne sisään. Lekuri sano, ettei haittaa mitään, mut nyt sit vissiin päätti tulehtua toi.

Iltaa :) Tää hylkäs kännisen seurueensa ku ne siirty baarista yökerhoon ...Niihi sentää nii kauhee hinku oo selvinpäin :D

Iltaa. Sataa sataa ropisee, näin vaihteeksi.

+ hmm, mitähän helvettiä, ei vippi munmielestä viä loppunu.

Ohjain on kyllä ehdottomasti parempi boxissa. En tajuu miten pleikkarissa voi vieläkin olla nii kivikautinen ohjain..

Olin kuuntelees tänään livenä ihan vitun hämärää soundia, se oli kai enimmäkseen improvisaatiota.. siinä oli rummut, kitara ja saksofoni. Yks kaveri soitti kitaraa. Siinä oli kaikkea grindcorea, trash jazzia ja Elliott Sharppia sekasin.. yritin antaa sille jotain palautetta siitä keikasta mut en ehtiny. Täytyy koittaa kertoa sille myöhemmin.. se ei ollu ees koskaan kuullu elliott sharppia vaikka sillä oli jossain välis ihan samanlainen soundi ja tyyli :D

vittu tää on kyl paska ketju. mä söin yhen känäsen vegetortillan tänään ku ei ollu mitään muuta ruokaa tarjolla. nyt vois paistaa puoli kiloa kanasuikaleita.

Viime sunnuntain jälkee oon syöny 3l jätskii, 15 puikkoo mehujäätä ja 5 juotavaa jugurttia. Joten turpa kii :D

Viime sunnuntain jälkee oon syöny 3l jätskii, 15 puikkoo mehujäätä ja 5 juotavaa jugurttia. Joten turpa kii :D

Siis kyl mä söin aikasemmin tänään mm. spelttipuuroa ja lohta, ei tossa ollu päivän kaikki safkat tosiaankaan.

Jos sä yrität hankkia itselles jotain ruuansulatusvaivoja niin oot oikeilla jäljillä..

Muistelin tässä ku jouduin joskus suljetulle osastolle 10 vuotiaana ja mun sellikaveri oli joku vammanen. Se oli vuoden vanhempi ja vähän isompi + melkein yhtä läski mitä mä.

Se rupes heti selittään jotain et lyö mua. Mä olin et mitä vittua, en lyö. Sit se rupes inttämään.. sanoin sille monta kertaa et lopeta, se vaan tarjos poskea ja selitti jotain et "tässä on lasten puoli". Mua rupes rassaamaan kun se looppas niinku joku vitun papukaija, latasin sitä turpaan ja se tipahti.

Se nousi kuitenkin aika äkkiä sieltä ihan vitun vihaisena ja rynnisti päälle, heitin sen niin et se lensi johonkin huonekalujen päälle vitullisella rytinällä ja ei mennyt kauankaan kun hoitajat tuli taltuttamaan sitä..

Niijoo, siellä oli jotain muitakin kusipäitä.. ne yritti joskus kahdestaan heittää mut jostain kahden metrin kielekkeeltä alas mut kuulin kun ne sanoi jotain et nyt. Potkasin heti toista niistä munille polvella niin et se tipahti ja heitin sen toisen alas niin et se loukkas jalkansa.

Niijoo, yks neljäs tyypi kans veti siellä mua turpaan kun auoin sille päätä.. sen jälkeen se juoksi heti pakoon paskat housussa johonkin hoitajien huoneeseen kun ajoin sitä takaa.

Iltaa tännekin.. Ei voi kun ihmetellä baareista löytyvää aggressiivista sakkia :D vähän naureskelin jollekkin kahen henkilön uhoamiselle, niin heti tuli AVOKÄMMENELLÄ lättyyn :D:D oikeesti, äijät lyö avokämmenellä naamaan, mitä tämä on? En viitsinyt siinä edes lähteä mesoamaan, kun muutana kaveri oli silmänräpäyksessä heittäneet ne kaksi uhoavaa maihin, jonka jälkeen poket heittivät ne kaksi uhoavaa kaverusta pihalle :D riitti naurua koko illaksi sen jälkeen, vittu mitä apinoita ! :D

Back
Ylös Bottom