Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä todella toivon, et ei sada, vituttas meinaa iha pikkasen pyöräillä parturiin 3km

No sit voin toivoo ihan sun puolest ettei sada :)

Jumpalla käyty ja sepä kulki maallikkaasti! :puntti: Nyt safkaa. :) Mites muiden treenit sujuivat tänään?

Ja ei kulkenu treenit mihinkään ku kevyellä viikolla ei turhan usein treenailla. Hierojan kädet kulki kyllä selkää pitkin ihan hyvin.

Uuh kiva olla himassa. Vasta noin 13,5 tuntia sitte lähdin yliopistolle ja nyt takas.

Onks muuten kuinka moni tulossa huomenna Turku miittiin? Katoin sitä ketjua, mutta siellä ei kai kaikkien nimiä viel ollu. Itekki vois tulla, jos sinne yhtää enempää on porukkaa tulossa.

Kyllä on taas tylsää :( Onkohan se vielä tänäänki lähettävä käymään kylillä ku tämä yksin kotona istuskelu ei enää nykyään näköjään sovi yhtään mun ruumiinrakeenteelle. Aharistaa vaan.

Uuh kiva olla himassa. Vasta noin 13,5 tuntia sitte lähdin yliopistolle ja nyt takas.

Kyllä tuo opiskelu työstä käy. Koko päivän vääntänyt harkkatyötä himassa, ja vielä pitäisi kirjaa opiskella. Onneksi lähikaupassa oli Schweppesin Ginger Ale @0,7e/1,5l niin nappasin pari pulloa työmotivaatiota lisäämään ja pussillisen Mars minejä.

On muuten hämmentävää kuinka paljon sitä oppiikaan omasta kulttuuristaan, kun lukee tekstejä suomalaisista, joita ulkomaalaiset ovat kirjoittaneet. Tulee usein sellaisia "hetkinen, toihan on muuten ihan totta" -elämyksiä.

Kyllä tuo opiskelu työstä käy. Koko päivän vääntänyt harkkatyötä himassa, ja vielä pitäisi kirjaa opiskella. Onneksi lähikaupassa oli Schweppesin Ginger Ale @0,7e/1,5l niin nappasin pari pulloa työmotivaatiota lisäämään ja pussillisen Mars minejä.

On muuten hämmentävää kuinka paljon sitä oppiikaan omasta kulttuuristaan, kun lukee tekstejä suomalaisista, joita ulkomaalaiset ovat kirjoittaneet. Tulee usein sellaisia "hetkinen, toihan on muuten ihan totta" -elämyksiä.

Käy joo. Ja mulla oli tänään 6 tuntia opetushommaa ja sekin kyllä vie vähän mehuja. Tässä harkitsen, että pitäskö juoda yks kalja ja mennä suoraan nukkumaan.

Tämä orkesteri esittää vain omaa tuotantoa. Valitettavasti vasta 1 biisi tehtynä, joka menee näin: "TÄMÄ ON YÖJUNA HELSINKIIIIIIIN" ja sitten junan numero perään.

Aivan. Mies joka tuottaa naisille pettymyksiä.
Eli en kerro. Ei mun rrrakastumisilla oo ollu tapana johtaa mihinkään. Eli tästä voidaan vetää johtopäätös, että se ei ollu mopo. Semmosenhan saa ku vaan menee kauppaan ja osottaa sormella että tuo on mun.

Eli ei heru mittään meheviä stooreja? :jahas:
Mopot on kyllä yllättävän heleppoja ja antaa hyvätki vauhit, jos ossuu oikianlainen kohalle.

^Miksi meet helssinkiin? Sonaattaahan sun piti mennä kattomahan.

Eli ei heru mittään meheviä stooreja? :jahas:

Emmä oo mikää saippuaooppera. Ei oo meheviä juttuja tarjolla. Valitettavasti.

Back
Ylös Bottom