Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saiskohan tänä viikonloppuna vähän jotain kivaa...aikaseks.
[video=youtube_share;aEwhjwGn9rc]http://youtu.be/aEwhjwGn9rc[/video]
Treenibiisi... ja penkki kulukee. -->

Huh huh.. tänään ois selkäpäivä heti eilisen jalkapäivän perään. Täytyy koittaa jotenkin skipata alaselän treenaus ja yrittää keskittyä pelkästään yläselkään.

e: niijo ettei mua kukaan kuvittele ituhipiks tai mitään niin käyn pizzalla monta kertaa viikos aina treenien päälle, vielä samat täytteet joka kerta.. on alkanu kyl hiljalleen vähä tökkiä se vitun kinkku siinä, pitäs vaihtaa johonkin muuhun.. loput täytteet on jauheliha, salami ja herkkusieni.

hitto tästä biisistä tulee kovat nousut.. tuntuu ihan ku ois vetäny 3 kauhaa mutant mayhemia ja crazea vaikka en oo vielä ees vetäny niitä.. nyt vois vetästä niin pääsee vielä salille, kaupan kautta :/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä voin ainakin tunnustaa äskeiset herkuttelut, oli ihan pakko ostaa valmis sushi boxi! :kuola: Hyvää, mutta niin kallista evästä, harvoin raaskii ostaa mut oli ihan pakko kun teki mieli! Ja jälkiruoaksi muutama keksi ja kourallinen pillereitä. :D Ehkä voisi vielä iltapalaksi napata muutaman persikan jos menee alas...

Mut mulla onkin syömisissä vapaa linja tällä hetkellä menossa, syön silloin kun tekee mieli! Toisina päivinä ei mene alas mikään mut sitten seuraavana päivänä voi upota paremmin, ei jaksa ottaa stressiä mokomasta. Ja liikunnat noudattaa samaa menetelmää... :D

Jumpalla käyty ja sepä kulki maallikkaasti! :puntti: Nyt safkaa. :) Mites muiden treenit sujuivat tänään?

Kävin tekee jalkatreeniä ja tuli hiki, paita iha märkä :( Eikä ollu pinniä nii otsatukka liimautu pitkin naamaa ja hiki lens ties minne, ku päätä erehty liikauttamaan. Toivottavasti toi oli syynä ku jotkut katteli vähän pidempään mua... Tai sitte roikku joku tampaxi jostaki, mistäs sitä tietää, ku ei hirveesti jaksa peileihi katella.
Kaiken muun hyvän lisäks mulla on varmaan vaihdevuodet. Kuuuumia aaltoja.

Tämä vaatii hieman tarkennusta, eli alahan lätistä. :)

Pelkään pahoin, että selittämällä tulee vaan joku antikliimaksi.

Aivan. Mies joka tuottaa naisille pettymyksiä.
Eli en kerro. Ei mun rrrakastumisilla oo ollu tapana johtaa mihinkään. Eli tästä voidaan vetää johtopäätös, että se ei ollu mopo. Semmosenhan saa ku vaan menee kauppaan ja osottaa sormella että tuo on mun.

Ja huomennakin vois sataa

Mä todella toivon, et ei sada, vituttas meinaa iha pikkasen pyöräillä parturiin 3km

Mun "pitää" pyöräillä huomenna juopottelureissulla 14km. Mutta sade ei haittaa, on sitä enneki kastuttu.

Aivan. Mies joka tuottaa naisille pettymyksiä.
Eli en kerro. Ei mun rrrakastumisilla oo ollu tapana johtaa mihinkään. Eli tästä voidaan vetää johtopäätös, että se ei ollu mopo. Semmosenhan saa ku vaan menee kauppaan ja osottaa sormella että tuo on mun.
Ei ne johda mihinkään, kun et niitä johdata. En kuitenkaan saanut antikliimaksiani. :)

--

Olkapää on taas kipiä. Jätän huomenna väsyneet jalkatreenit väliin ja murjotan olutpullon, elokuvan ja jäätelön kanssa kotona.
Lauantaina vois sitte täydellä teholla purkaa parin tunnin jalkatreenissä aggreja. Tekis mieli paiskella levypainoja seinään ja hyppiä
tasajalkaa jonkin rikkoontuvan päällä. Säkin lyöminen vois helpottaa, mutta AI NIIN ei voi, ku on olkapää kipiä, ittu... :itku:

Back
Ylös Bottom