Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi kukaan ei ole kertonut mulle? Tänäänkin olin töissä maastohousuissa ja hupparissa.

Eikä mulle!!! Mulla on siniset sukkahousut ja farkkuhame! Voi kamala. Mutta onneksi se ei vaikuta uskottavuuteen; nämä pojat tulee aina kysymään että 'vaahtokarkki', nyt on päässyt käymään tällainen juttu, mitäs tehdään ja mä aina demokraattisesti päätän että no nää ratkasis tän nyt näin:P vaikka olen takuulla kerroksen asiallisin tapaus:D

Ihan kivan näköistä, vaikka nelikymppisetkin pitäisi hupparia ja farkkuja. Viiskymppisillä ja harmaantuvilla näyttää vähä oudolta, mutta sekin riippuu vähän tyylistä.

Itsehän olin töissä verkkareissa ja valkoisessa takissa.

En kyl edes muista koska oisin pitänyt jotain muita housuja kun verkkareita.

Viiskymppisillä ja harmaantuvilla näyttää vähä oudolta, mutta sekin riippuu vähän tyylistä.

Sitten harmaana pappana voin pitää vaikka nahka-asua ja irokeesia, jos sattuu huvittamaan. Vittuako siitä, mitä jotkut klopit tai pissikset ajattelevat.

25947130.webp

Itsehän olin töissä verkkareissa ja valkoisessa takissa.

En kyl edes muista koska oisin pitänyt jotain muita housuja kun verkkareita.

Muut ei taida mahtua päälle? :) Jaahas, päivän treenit meinaa unohtua. ->

Daiina tietenkin joku helvetin anorektikko kun ei ruoka maistu. "Iih lihon jos syön liikaa porkkanoita!"

hyi helvetti mitä touhua

Daiina tietenkin joku helvetin anorektikko kun ei ruoka maistu. "Iih lihon jos syön liikaa porkkanoita!"

hyi helvetti mitä touhua

Jooh, on tää niin vakavaa. :face: Sanoo miten päin vaan niin on joku ääripää. :rolleyes: Voihan heviletti sentään. :D

En muista kuka se oli, mutta joku pakkiksella valitti kun tekee mieli rahkaa, mut ei voinut syödä kun päivän hiilarit oli jo täynnä :lol2:

Vittu mitä kööriä.

Kuka uskaltaa tunnustaa? :D
Veikkaan meinaan että voi tulla paskaa niskaan. Ja läppäsy pärstävärkkii.

Eikä tossa edes ole pahinta se itse pointti. Syököön joku vaakan kautta jos siltä tuntuu, mut että menee aukasemaan suunsa tollasesta asiasta ihan julkisesti :face:

"Vitsi kun tekis mieli suklaapatukkaa mut ei tee hyvää mun linjoille! hihihihiihi" Saman tasosta läppää :jahas:

Eikä tossa edes ole pahinta se itse pointti. Syököön joku vaakan kautta jos siltä tuntuu, mut että menee aukasemaan suunsa tollasesta asiasta ihan julkisesti :face:

"Vitsi kun tekis mieli suklaapatukkaa mut ei tee hyvää mun linjoille! hihihihiihi" Saman tasosta läppää :jahas:

Toiset mättää 15 000kcal päivässä eikä ylimääräsiä jää ja toisilla jää yhestä rahkasta samantien. Syytetääkö geenejä häh? :D

Toiset mättää 15 000kcal päivässä eikä ylimääräsiä jää ja toisilla jää yhestä rahkasta samantien. Syytetääkö geenejä häh? :D

En tiiä. Melko hilpeä säkki saa olla.

Siitä taas vähän rotia tähän touhuun! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mieti vaan itteäs. Saman tasoista läppää muille. True story. :)

Back
Ylös Bottom