Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Höpsis, kyllä 30v mies on jo ikäloppu. Mieti miten säälittävä on 30-vuotias sinkkumies joka käyttää julkisia ja jolla on lapselliset harrastukset kuten vapaaottelu ja dataaminen. Olen joskus ostanut kaupasta energiajuomaa ja enää en voi ostaa ES:ssää. Onneksi en sentään pelaa WoW:ia. Minä pukeudunkin vielä kuten joku teinipoika, farkkuihin ja huppariin. Pitäisi alkaa käyttämään suoria housuja, kauluspaitaa ja bleiseriä.

Olen sinkkumies, kuljen bussilla. Ilmeisesti dataan nytkin (enkä edes harrasta vaparia). Ostelen energiajuomaa aina silloin tällöin vaikkei niillä ole mitään vaikutusta. Minäkään en sentään pelaa WoWia. Minulla on tällä hetkellä farkut ja huppari päälläni.

Mietin kyllä, olen säälittävä kuten vihjaatkin..:jahas:

Vieläkö sunnuntaifiilikset jatkuu? Täälä ainaki jatkuu ja jatkuu. Mikää ei piristä saatana!

Ei kyl ne sunnuntaifiilikset katkes eilen viimeistään ku otettiin pienet hömpsyt kaverin kanssa. Töissä on nyt vaan tää viikko ollu niin saatanan tylsää ettei mitään rotia. Onneksi maanantaina alkaa taas uudet hommat ni josko vähän virkistyis. Se nyt ei ole mitään uutta ettäkö vapaa-ajalla on helvetin tylsää. Persaukinen kun on.

Mä oon kolunnu kirjastoa myören joka paikan ettien jotain hauskuutta mutta ei niin ei. Paitti kirjastos rrrakastuin yhteen naiseen. Hän oli vähä mariskan näkönen. Ihana! En tietenkää tehny mitää asian eteen, kattelin vaan.

Mä oon kolunnu kirjastoa myören joka paikan ettien jotain hauskuutta mutta ei niin ei. Paitti kirjastos rrrakastuin yhteen naiseen. Hän oli vähä mariskan näkönen. Ihana! En tietenkää tehny mitää asian eteen, kattelin vaan.

Voiskin varmaan kirjastolla käydä vähän pianoa pimputtelemassa joku päivä. Ei mulla oo ikinä varaa omaakaan ostaa, edes digitaalisena. Naisista en mitään tiedä, ei tuu edes kateltua.

Kirjastos oli paljo nättejä tyttösiä! Pitää ruveta käymään useammin. Jos vaikka joskus joku tulis juttelemaan. Sais sitte taas vittuuntua siitä ku ite jääty täysin ja mokas tilanteen.

e. Ai niin, tapahtuihan tänään yks vittuuntumista aiheuttanu tapahtumaki, olin jo tehokkaasti unohtanu sen. Yhes vaatekaupas oli suosikkimyyjäni työssä, mutta mä en edes uskaltanu kattoa hänen päälle, kävelin vaan ohi :face:

Jospa sitä löytäis jonkun lätkästä kiinnostuneen naisen tänään jäähallista? Äh, tuskin.. Tulee tapitettua niin kovasti sinne kentälle ettei varmaan edes tajuais vaikka joku haluaisi jutella :) (hypoteettisesti tietenkin, oikeasti kukaan ei tulis)

Olen sinkkumies, kuljen bussilla. Ilmeisesti dataan nytkin (enkä edes harrasta vaparia). Ostelen energiajuomaa aina silloin tällöin vaikkei niillä ole mitään vaikutusta. Minäkään en sentään pelaa WoWia. Minulla on tällä hetkellä farkut ja huppari päälläni.

Mietin kyllä, olen säälittävä kuten vihjaatkin..:jahas:

Eikös sinulla ollut juuri pitkä seurustelusuhde?

Tosin puolestani on sanottava, että näytän kuulemma kiltiltä koulupojalta ja minun jutut on kuin 16-vuotiaalla.

Koko päivän satanut eikä loppua näy....

Angelina-Jolie-hot-wallpapers-rain.jpg

Ja huomennakin vois sataa ihan vaa synttäreiden kunniaks... Onko vapaaehtoisia baariin lähtijöitä Turun suunnalla?

E: 2000. posti :rock:

Ja huomennakin vois sataa ihan vaa synttäreiden kunniaks... Onko vapaaehtoisia baariin lähtijöitä Turun suunnalla?

sielhän on saunailta.. katto turku ja turkumiitti tms.

Back
Ylös Bottom