VOI EI! Näen painajaisia! :(
Sori, et kerroin tän näin illalla, mut kai jonkun se totuus oli joskus pakko paljastaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VOI EI! Näen painajaisia! :(
Punttimimmit on sellasia perkeleen seireenejä.
Sori, et kerroin tän näin illalla, mut kai jonkun se totuus oli joskus pakko paljastaa...
Pukeudu punttimimmiksi.
Voin lainata sulle mun uusia kalsareita.

Jumankauta! Äärettömän hieno idea. Mut mä luulen et se niiden eeppisyys tarttuis muhun vaan jos sä käytät niitä ensin ja sit lainaat mulle.
Vai tarttuuks mukana sit jo jotain muutaki? :D
Tämä oli melkein yhtä järkyttävä totuus kuin se, että mäkin ketsuppipahviastiat kuuluu levittää. Mitähän seuraavaksi?
:wtf: Mä en tiennykkään tästä.
No mut ei se sua koske, joten huoli pois pohjosen eukko!
^onko se sellainen missä on oranssia myös? En muista enää:D Mut hyvä jos se kävi
Hei mä sain tänään positiivista palautetta! 'Helvetin sissi!!! Hyvin sä vedät!!!!' kun olin Nuuksiossa kirittämässä kaveria joka treenaa johonkin extreme-juoksukilpailuun.
Ja joo, siis pohjaväri on tällanen limen ja keltaisen sekoitus, sit on tota tekstiä tossa oranssilla ja violetilla.Se eeppisyys on noissa pöksyissä. En oo vielä käyttäny, ne on koskemattomat. Se joka noi ekana pistää jalkaan valjastaa niiden rajattomat voimat.
:jahas:
Ei koskekkaan, mutta pitäähän noi tietää yleissivistyksen varjolla. :D

Uuuh, onks se niinku Pandoran lipas? Jos sen eeppisyyden päästää vapaaksi, niin sitä ei enää pysäytä mikään?
No elä nyt suutu :D
En tiiä, pelottaa ottaa selvää. Pitäis varmaan hommata jotkut oikein eepiset tykit, jotka voi sit vetää noiden eye-of-the-tigerien päälle valjastamaan kaikki se mahtavuus. Oikeastaan, voisi koota koko vaatekerraston eeppisistä vaatteista!
^tiesitkö että Halloumi-juusto on muumipihvejä??