Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko Judis punttimimmi muka pelottava? Seksikäs korkeintaan.. :)

Seksikkäitä todellakin!

7026744627_417f09bcb3_z.webp

Sori, et kerroin tän näin illalla, mut kai jonkun se totuus oli joskus pakko paljastaa...

Tämä oli melkein yhtä järkyttävä totuus kuin se, että mäkin ketsuppipahviastiat kuuluu levittää. Mitähän seuraavaksi?

^tiesitkö että Halloumi-juusto on muumipihvejä??

Pukeudu punttimimmiksi.

Fläsää ois ainakin tarpeeksi :D

Voin lainata sulle mun uusia kalsareita.

Jumankauta! Äärettömän hieno idea. Mut mä luulen et se niiden eeppisyys tarttuis muhun vaan jos sä käytät niitä ensin ja sit lainaat mulle. Vai tarttuuks mukana sit jo jotain muutaki? :D

P.S. vaahtokarkki, mä kävin hakee toisenkin niitä Stadiumin toppeja, tällaisen lime/keltainen. Kauheen ihania värejä!

^onko se sellainen missä on oranssia myös? En muista enää:D Mut hyvä jos se kävi:)

Hei mä sain tänään positiivista palautetta! 'Helvetin sissi!!! Hyvin sä vedät!!!!' kun olin Nuuksiossa kirittämässä kaveria joka treenaa johonkin extreme-juoksukilpailuun.

Jumankauta! Äärettömän hieno idea. Mut mä luulen et se niiden eeppisyys tarttuis muhun vaan jos sä käytät niitä ensin ja sit lainaat mulle.

Se eeppisyys on noissa pöksyissä. En oo vielä käyttäny, ne on koskemattomat. Se joka noi ekana pistää jalkaan valjastaa niiden rajattomat voimat.

Vai tarttuuks mukana sit jo jotain muutaki? :D

:jahas:

Tämä oli melkein yhtä järkyttävä totuus kuin se, että mäkin ketsuppipahviastiat kuuluu levittää. Mitähän seuraavaksi?

:wtf: Mä en tiennykkään tästä.

Olipa sitkeä maanantai, se ei tahdo loppua. :jahas:

No mut ei se sua koske, joten huoli pois pohjosen eukko!

Ei koskekkaan, mutta pitäähän noi tietää yleissivistyksen varjolla. :D

^onko se sellainen missä on oranssia myös? En muista enää:D Mut hyvä jos se kävi:)

Hei mä sain tänään positiivista palautetta! 'Helvetin sissi!!! Hyvin sä vedät!!!!' kun olin Nuuksiossa kirittämässä kaveria joka treenaa johonkin extreme-juoksukilpailuun.

Minäkin sain positiivista palautetta! Jei, hyvä me :) Ja joo, siis pohjaväri on tällanen limen ja keltaisen sekoitus, sit on tota tekstiä tossa oranssilla ja violetilla.

Se eeppisyys on noissa pöksyissä. En oo vielä käyttäny, ne on koskemattomat. Se joka noi ekana pistää jalkaan valjastaa niiden rajattomat voimat.

Uuuh, onks se niinku Pandoran lipas? Jos sen eeppisyyden päästää vapaaksi, niin sitä ei enää pysäytä mikään?

No elä nyt suutu :D

Uuuh, onks se niinku Pandoran lipas? Jos sen eeppisyyden päästää vapaaksi, niin sitä ei enää pysäytä mikään?

En tiiä, pelottaa ottaa selvää. Pitäis varmaan hommata jotkut oikein eepiset tykit, jotka voi sit vetää noiden eye-of-the-tigerien päälle valjastamaan kaikki se mahtavuus. Oikeastaan, voisi koota koko vaatekerraston eeppisistä vaatteista!

No elä nyt suutu :D

En.

En tiiä, pelottaa ottaa selvää. Pitäis varmaan hommata jotkut oikein eepiset tykit, jotka voi sit vetää noiden eye-of-the-tigerien päälle valjastamaan kaikki se mahtavuus. Oikeastaan, voisi koota koko vaatekerraston eeppisistä vaatteista!

Hommaa sellaset stripparihousut. Sitten ku nykäset ne pois sekunnissa niin ihmiset sokaistuu niiden tiikerikalsareiden eeppisestä säteilystä!

Ääretöntä hienoutta. Luulisi henkillekkin maistuvan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla alkoi himottaa muumit, ku niistä puhutaan täällä koko ajan. :jahas:

Back
Ylös Bottom