Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On toi tiirismaan masto tällä kellillä aika korkee tolppa, tästä alapuolelta katottuna ainaki ku ei näy ku ensimmäiset 50m ja loput 270m on tuol pilven sisäs... :O Tälläsessä paikassa töitä tänää...
Kenellä muulla huomenna kamalan kiireinen ja stressaava päivä? anyone? Mutta kun huomenna pääsee himaan alkaakin pidennetty viikonloppu! :dance2:

Tuo kyseinen naapurin mummeli on kertonut pariin otteeseen elämästään, on Saksassa syntynyt ja selitti kerran minulle innoissaan Hitleristä & sen ajan elämästään siellä... :D^mikä on natsimummeli:lol2:?

Tuo kyseinen naapurin mummeli on kertonut pariin otteeseen elämästään, on Saksassa syntynyt ja selitti kerran minulle innoissaan Hitleristä & sen ajan elämästään siellä... :D
Mun mummoiluelämä voi alkaa joulun jälkeen, päivät kuluu taatusti leppoisasti kun tekee ruokaa, käy kaupassa, siivoaa ahkerasti, kokeilee kaikenmaailman satujumppatunteja ja varmaan jotain kurssia tuppaa myös.![]()
:itku: Olisinpa sinäEi kiireestä tietoakaan. Pari tuntii aamusta koulua, käsitreenit ja viikonlopun viettoon :D

Jännä juttu kyllä että ne piparit menee jotenkin pilalle uunissa, siksi syön oman osuuteni aina raakana. Itseasiassa mulla on aina jemmapiparkakkutaikina pakastimessa joulun aikaan, mutta ei puhuta tästä..:D Ja sitten teen aina jonkun glögi-juustokakun tms jota mun veli voi sitten halveksia:D
Mun äitee tekee usein ite piparitaikinaa. Voi muna et se on hyvää! Ja glögijuustokakku on just parasta. Piparipohjalla. Sit se teki täs pari jouluu sitte sellasen luumukakun joka maistu ihan torttujen ja piparin sekoitukselta, päällä sellainen sokerikuorrutelevy. Veljen kans koristeltiin siitä lumiukon pään näkönen ja syytettiin äiteetä julmaksi lumiukontappajaksi. Joo, veli täyttää 30 ja aikusia oltiin tosiaan... :lol2:
Mutta mun velihän nyt ei periaatteesta koske siihen, vaan pilkkaa seuraavat puoli vuotta miten kamalaa se oli:DTyöskenteletkö kellarikerroksessa vai huipulla?
Jännä juttu kyllä että ne piparit menee jotenkin pilalle uunissa, siksi syön oman osuuteni aina raakana. Itseasiassa mulla on aina jemmapiparkakkutaikina pakastimessa joulun aikaan, mutta ei puhuta tästä..:D Ja sitten teen aina jonkun glögi-juustokakun tms jota mun veli voi sitten halveksia:D
Yhden joulun olin pois Suomesta, mut se olikin sit perhejoulu amerikkalaisittain. Joulupäivän säännöt oli selkeet: ei saa pukeutua muuhun ku pyjamaan, ei saa rasittaa itteensä, pitää syödä herkkuja ja mitä nyt kaapista löytyykään ja Papa Bear tekee drinkkejä niin paljon kuin pää kestää :D