Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho, Por0 ei mökötä! Mitäs sulle on sattunut? Tai no, älä kerro. Mutta nythän ne kuulemma sanoo että tulee joku ydintalvi, kai se on hyvä alkaa joo tolleen henkisesti valmistautumaan.

Yök, mitään sveitsiläistä. Fazeria! Tai jos ei Fazeria niin Dajmia tai Kinder Buenoa.

Mä kelpuuttaisin sen sveitsiläisenkin, mut Fazer olis parempi. Miten joku voi olla kuukauden syömättä suklaata, joka on suoraan nenän edessä? Tää on niitä juttuja, joita mä en koskaan opi ymmärtämään. :rolleyes:

Mä kelpuuttaisin sen sveitsiläisenkin, mut Fazer olis parempi. Miten joku voi olla kuukauden syömättä suklaata, joka on suoraan nenän edessä? Tää on niitä juttuja, joita mä en koskaan opi ymmärtämään. :rolleyes:

Mä voin, helposti, jos se on pahaa suklaata. Mulla on ollut heinäkuusta asti kaapissa 400 g After Eightejä..yritän äidille niitä syöttää kun se tykkää niistä. Niin ja olen saanut ehkä vuosi pari sitten ison lähetyksen chocolate chipejä cookeja varten Ameriikasta, olen alkanut heittää pussi kerrallaan pois kun päiväykset menee....en saa vaan tehtyä niitä keksejä, joku muu ehkä olis vaan syönyt ne:lol2:

Pyydän SIC- vaihda avataris. Nyt myönnän et on kyllä vitun ärsyttävän näkönen :D

Mun mielestä se on ihanan hirveä:D Mietin just itekin mitä rumaa vois seuraavaksi keksiä avatariksi.

Olisko tämä parempi?
tero.jpg

edit. olen kyllä miettinyt avatarin vaihtoa. Ehkä vaihdan jonkun Clint Eastwoodin kuvan tai sitten BB-Johannan kuvan kunhan sopiva tulee kohdalle.

^no sulle tietty kävis toi musta silmä, mutta se lihava mies on sittenkin parempi pinkissä paidassa:D

Maha kipiä, ku söin liikaa. Toivottavasti paraikaa nauttimani karpalolonkero auttaa asiaan...

Auttanee se! Kattelin kaupassa jotain juomia, ei perkele, Angry Birdsit valloittaneet nekin. :face:

Nyt mää lähen kyllä kauppaan.

Tarviiko teille tuoda mitään?

Joo, rahkat on aina lopussa. :)

Jaaaaaaaaaa mitäs sitte tekis. Ei mittää poltel...tekemistä :P

Ei mitään poltteluja! :whip: Katso leffa?

Ei mitään poltteluja! :whip: Katso leffa?

Ai saatana ku osu ruoska perseenreikää! Emmie oikee noita elokuvia... vai näkisköhän sen hobitin jo jostai :rolleyes: Silmätki alkaa lurpahtaa enkä oo parii päivää ehtiny paljo pakkiksella viettää, internetriippuvaisen ongelma ettei taho laskee koneesta irti vaikkei netissä mitään oikeesti mielenkiintosta oliskaan..

Ai saatana ku osu ruoska perseenreikää! Emmie oikee noita elokuvia... vai näkisköhän sen hobitin jo jostai :rolleyes: Silmätki alkaa lurpahtaa enkä oo parii päivää ehtiny paljo pakkiksella viettää, internetriippuvaisen ongelma ettei taho laskee koneesta irti vaikkei netissä mitään oikeesti mielenkiintosta oliskaan..

Laskiskohan ittensäkki nettiriippuvaiseksi, ei tahdo millään lopettaa jos nettiin illalla menee, mutta voin kyllä ihan hyvin olla vaikka puoli viikkoa ilman netin aukaisua. Kai se suhdanteista riippuvaa on. Jos tylsää on niin hyvin se netissä lievittyy, ainakin hetkeksi. :D

Back
Ylös Bottom