Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä sataa taas vaihteeksi kaatamalla, onneksi oli järkyttävän ruma tuulipuku päällä niin selvisi kauppareissusta joten kuten kastumatta. Illaksi voisi asettua sohvalle mukavasti joku kiva kirja sylissä...
Xgt2hQOnPki9bfsgsJ_URg2.webp
Ja huomenna nukkua pitkään (jos pystyy)!:D Ehkä sunnuntaina voisi harkita liikuntaakin.

Se oli perjantaijapoikamies. Kuuleeko muut, mutta aivan niinku keskikaljakuppilan soidinkutsu kuuluis vaimeasti, mutta silti voimakkaasti puoleensa vetäen? Ehkä en jaksa mennä sinnekkää, ku väsyttää.

Näin on näreet, voishan tuota pikasesti jossain kuppilassa käydä pyörähähtää ennenku nukahtaa. Meinaa vissiin univelat painaa silmäluomia jo tähän aikaan minullakin..

Kattoo nyt jaksaako, olis kyllä jääkaapissaki olutta ettei tarttis edes muuallekaan välttämättä suunnistaa. -> Laiska:D

Viikonloppu!!! Oon niin loman tarpeessa. :D

Äsken sotkettu pyörällä pusikoissa. Olihan mahtavaa taas! Nyt kerään ruokakassit jousille jostain.. Jos vanhat merkit pitää paikkaansa, niin huomisesta on tulossa hyvä.

pitäs mennä varmaan salille tänään kun muuten on tylsää. lisäks huvittaa nähdä ketä siellä käy perjantai-iltaisin, pääsen vertaiseeni seuraan. en vaan tiedä mitä siellä reenais kun on paikat vielä vähän palautumatta ja voisin sotkee taas mun treenijaon. toisaalta huomenna ois jotain tekemistä niin vois pitää välipäivän. tää on taas menny siihen et 3 päivää putkeen salilla ja 1 lepo. no vitut.. ei muutaku buusterit naamaan ja menox.

Sitä ei tartte kaupasta ostaa, mulla on tossa noin kilon pussi sveitsiläisiä maitosuklaanappeja jotka toin töistä. Ne on ollu tossa kuukauden, oon syöny tasan nolla kappaletta. Ällöttää koko paska nykyään :D
Yök, mitään sveitsiläistä. Fazeria! Tai jos ei Fazeria niin Dajmia tai Kinder Buenoa.

Unohdin ostaa vessapaperia kaupasta ja olisi vika rulla menossa. Hävettää mennä ostamaan vain sitä tuolta kaupasta, kun ne kattoo kuitenkin, että tulin kuolaamaan sitä hottiskassaa.

Unohdin ostaa vessapaperia kaupasta ja olisi vika rulla menossa. Hävettää mennä ostamaan vain sitä tuolta kaupasta, kun ne kattoo kuitenkin, että tulin kuolaamaan sitä hottiskassaa.

Ostat paperia, käsirasvaa ja kumihanskan. Tekee lähtemättömän vaikutuksen :)

Kysyt vielä, saisko hanskaa mustana ja pitkävartisena..

Miten voi väsyttää näin paljon.. Ei jaksa edes ajatella et kävis yhdellä jossain kuppilassa istumassa tuopin ääressä ja puhua tuopin pohjalle syvällisiä..

Helloooouuuuuuu! Kävin Ylläksellä, mitäs siihen sanotte? No ette mitään.

[video=youtube_share;NUawCrHH2cw]http://youtu.be/NUawCrHH2cw[/video]

Eiks tämä ole oikea aika tälle...
[video=youtube_share;ByD7RpT9bMw]http://youtu.be/ByD7RpT9bMw[/video]

Back
Ylös Bottom