Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoista tuossa tosiaan oli tuo että voitto tuli kotiin vaikka sarjassaan väistämättä näyttää hieman hoikalta.
103. Topias Cunningham, Pro Trainer Team, Turku

Jotenkin jäi noista karkeloista vähän köyhä fiilis, vaikka kiva siellä olikin darrapäivää viettää
Jotain treeniin ja ravintoon liittyviä selkokielisiä luentoja vois mun mielestä lisätä tonne. Varmaan moni kuuntelis mielellään. Ekaa kertaa olin ja jos on lahdessa uudestaan, varmasti meen. Arvosanaksi annettakoon 3/5:piis:
Hyvä kun koitetaan kovasti puolustella yasminea, mutta jotenkin jäätävää kun muiden sarjojen voittajat sai kunnon aplodit, mutta yasminelle taputti vain muutama. Overall -päätöksen jälkeen ei tainnut enää kukaan taputtaa. Ehkä koko salillinen ihmisiä oli vain niin tietämättömiä ja typeriä![]()
pohdittiin vain seikkoja, millä perusteella Ourama oli ykkönen (kirein?).
Tuolta minun ottamani kuvat jotain vielä puuttuu, mutta päivitellään kokoajan:
http://power.1g.fi/kuvat/Fitness+Expo+2012/
Niin ja löytyi se Mikan vaparikin nyt vihdoin kun tuo youtube pätkä on aikamoista kuraa katsella! On se vaan niin ylivoimainen ja kovas tikis RISTUS! Ansaittuja onnitteluja ja hatunnosto täältä Mikalle!