Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku järki pitäis löytää tähän pakkaamiseen. Alkaa joka paikka olla niin täynnä tavaraa että kaikkialla on kaikkee eikä mihinkään voi istua. Paitsi tähän sohvannurkkaan. Nukun varmaan tässä pari seuraavaa yötä. Tavallaan ei kyllä stressaa yhtään. Eiköhän tää kaikki löydä paikkansa jostain säkistä tai laatikosta :)

Arbeit macht frei!
Kyllä. Oli muuten aika mielenkiintoinen kävellä portista, jossa luki juurikin noin.. En muista mikä paikan nimi oli, mutta jokin työleiri Saksassa. Ihmeellisiä asioita ne natsit niillä vangeilla teetti, olivat kuulemma joutuneet kävelemään jotain kenttää ympäri kuukausitolkulla kun testasivat uusia kenkiä armeijalle.

Rakas joulupukki.
Toivoisin isompia lautasia. Nykyiset ovat auttamatta liian pieniä. En ole nähnyt kaupassakaan kuin näitä standardikokoisia, ehkä tonttusi osaavat tehdä riittävän suuria. Tarvitsen niitä välittömästi. Eli HETI. Saatanan ympärivuotinen työtön paskiainen!!!
T.joulunvihaaja :)
v23pBgIZJsUREE9LMF0f.webp

Rakas joulupukki.
Toivoisin isompia lautasia. Nykyiset ovat auttamatta liian pieniä. En ole nähnyt kaupassakaan kuin näitä standardikokoisia, ehkä tonttusi osaavat tehdä riittävän suuria. Tarvitsen niitä välittömästi. Eli HETI. Saatanan ympärivuotinen työtön paskiainen!!!
T.joulunvihaaja :)
katso liitettä 86494

Jahas, ei taida herra bulkvisti nähdä tulevaa joulua. :(
T. Vasikka

Kyllä. Oli muuten aika mielenkiintoinen kävellä portista, jossa luki juurikin noin.. En muista mikä paikan nimi oli, mutta jokin työleiri Saksassa. Ihmeellisiä asioita ne natsit niillä vangeilla teetti, olivat kuulemma joutuneet kävelemään jotain kenttää ympäri kuukausitolkulla kun testasivat uusia kenkiä armeijalle.

Se on muuten Sachsenhausenin leiri, Berliinin pohjoispuolella. Olen käynyt.

Mä herään melkein joka yö 1:42 vessaan, miten voi olla noin tarkka sisäinen kello???

En tajua mä herään 2:30-3.. joka saakelin yö. Mutta dietillä kun herään vessaan niin jää silmätki auki.

Vois lopettaa duunit tältä päivää, saako? Tulikohan ny taksaa riittävästi. Vai "mokaisko" jotta sais lisää palakkaa.

En tajua mä herään 2:30-3.. joka saakelin yö. Mutta dietillä kun herään vessaan niin jää silmätki auki.

Vois lopettaa duunit tältä päivää, saako? Tulikohan ny taksaa riittävästi. Vai "mokaisko" jotta sais lisää palakkaa.

Totta, sit onkii kiva pyöriä pari tuntia sängyssä ja miettiä, et nyt jos nukahtaisin, niin saisin nukkua vielä pari tuntia... huuh...

Tuossa just huomasin, että kaikki mun kommunikaatio FB:ssä on kun loggaan sisään ja huomaan jonkun täyttävän vuosia, johon sitten saan improvisoida onnittelutekstin riippuen ihmisestä ja fiiliksestä kuten "Onnea!", "Onnea", "Paljon onnea", "Paljon onnea!" ja sitten on positiivisuutta hehkuvat: "Onnea! :)", "Paljon onnea! :)". Peleihin taipuvaiset kaverini saavat sitten spesiaalin "Gz!", "GZ" tai "GZ! :)"

Eikä joulu tuu näkemään mua :evil:

Uhm... luonnollisesti. Ei edes pukki kaiva hautoja. :D

Aattelin tehä raikkaan tonnikalasalaatin. Laitoin kurkkua, tomaattia ja chilitonnikalaa. Ei tullu kovin raikas. Jumalauta, ku ei oo iha vähään aikaan näin paljoo polttanu suussa! prkl!

Urheilut urheiltu, saunat saunottu ja nyt

Goteborgs_Rape_White_Large_Portion_Snus.jpg

+

sayfa1.jpg

+

8x11FINAL_med.jpg

Jaahas. Kävin sitten tylsyyteeni hieman shoppailemassa. Jatkojohtoa ja valaisinta. Jospa nyt pimeydessä näkisi jottain! Kyllähän se on ihan jees arvaillakkin mitä pimeässä tekee, mut jätetään yllätysmomentit johonkin muuhun hauskaan. :D

Back
Ylös Bottom