Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa salilla käyvä vammainen, varaa kaikki laitteet nytkyttää yhen sarjan ja jättää painot laitteisiin, kun menee kysymään, että tekeekö tässä vielä ja voisiko tehdä välissä vastauksena tulee teen ja et saa. Kerran otin painot pois ja tämä kromosoni häiriö alkoi polkea maata ja huutamaan täyttä kurkkua. Ja lisäyksenä vielä, että tämä kaveri ei koskaan palaa laitteelle ja lähtee salilta pois ja jättää painot laitteisiin.

ei siis ole mitään vammaisia vastaan, mutta tämä tapaus pistää vituttamaan
Vastaava tapaus sammutti aina salin radion ja kun sen laittoi päälle kävi laittamassa niin hiljaiselle kuin sai. Kun laitoin radion takaisin ja kysyin asiasta alkoi suu vaahdossa huutamaan etten mä kotonakaan kuuntele musiikkia tähän aikaan näin kovalla :D

Salilla soiva voice. Samat biisit melkein minuutin tarkkuudella joka päivä. Ei niinkään toi, että soi samat biisit vaan ne biisit, jotka siellä soi. Juu ämppäri on keksitty, mutta ei perkele koskaan muista laittaa sitä latinkiin ja ottaa mukaan.

Niin ja salimaksu melkein 80e kk. :D

Huhhuh jengi maksaa ittensä hengiltä :O Mul maksaa 15€ loppuelämäni salit, aina tyhjä eli mun käytössä kokonaan, omat räpit soi niiin vitun kovalla et kuuluu espoosee asti ja kyllä, nautin tästä tilanteesta :)

Huhhuh jengi maksaa ittensä hengiltä :O Mul maksaa 15€ loppuelämäni salit, aina tyhjä eli mun käytössä kokonaan, omat räpit soi niiin vitun kovalla et kuuluu espoosee asti ja kyllä, nautin tästä tilanteesta :)

Ja sä tulit jakamaan tämän tiedon "Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?" -ketjuun, koska?

Ei tää halpaa ole. Varmasti menee mulla ainakin 300e kuukaudessa pelkkään saliharrastamiseen, jos lasketaan yhteen salikortti, ylimääräinen ruoka ja mahdolliset lisäravinteet, vitskut ja muut.

Se ei potuta ollenkaan. Joku toinen laittaa saman rahan kuukaudessa viinaan tai autoharrastamiseen.

Salilla potuttaa kun jonnet suihkii suihkudödöä pukukopissa. Kuka yli 10-vuotias käyttää vielä tällä vuosituhannella suihkutettavaa deodoranttia?!

Todellaki, toi on oikee asenne kukin laittaa rahat mihin tykkää, osa viisaammin ja osa taas vähemmän viisaammin esim juuri mainitsemasi viina. Kyllä mullakin kaikki ylimääräinen menee tähän harrastukseen, vaikka ei tohon saliin. Ja vielä toi suihkutettava deodorantti sitä vittumaisempaa ei olekkaa :D

Todellaki, toi on oikee asenne kukin laittaa rahat mihin tykkää, osa viisaammin ja osa taas vähemmän viisaammin esim juuri mainitsemasi viina. Kyllä mullakin kaikki ylimääräinen menee tähän harrastukseen, vaikka ei tohon saliin. Ja vielä toi suihkutettava deodorantti sitä vittumaisempaa ei olekkaa :D

Jep, kyllä se on parempi sijoittaa rahat ennemmin kuntoiluun kun viinan juontiin, etenkin kun koko tuo minun 69 euron kuukausimaksu menee baarissa joka jampalla yhdessä illassa.
Mainittakoon vielä että olen pätkätyökierteessä ja nyt taas vaihteeksi ilman duunia, joten työttömyyskorvauksista toi summa nipsasee suht' suuren loven.

Helppo huudella täältä kun on vakituisessa duunissa, mutta olen joskus mennyt vain yhdeksi päiväksi vuokrafirmalle töihin(hoitui yhdellä puhelulla) lemppaamaan kontteja tyhjäksi, siitä saa sen 11e tai jotain tunti, yhden päivän palkalla maksaa kuukauden salimaksut. Tosin itse en saanut työttömyyskorvausta silloin(koska en viitsinyt hakea, olisi pitänyt keskeyttää opinnot/lopettaa toiminimi jne.) vaan odottelin vaan duunin alkamista joka venyi koska perehdyttäjäni oli lomilla, edellisen duunin loppumisesta oli kulunut sen verran aikaa että tarvitsin kipeästi rahaa. Samoin kun kävin 6kk kurssin ansiosidonnaisella, tein kurssin aikan yhden-kaksi vuoroa/kk edellisellä työnanantajallani, siitä ei ainakaan seurannut mitään vähennyksiä korvauksiin.

69e/kk on riistohinta, turussa maksaa kunnon sali mihin pääsee 24/7 vuoden jokaisena päivänä alle 30e/kk.

Jep, kyllä se on parempi sijoittaa rahat ennemmin kuntoiluun kun viinan juontiin, etenkin kun koko tuo minun 69 euron kuukausimaksu menee baarissa joka jampalla yhdessä illassa.
Mainittakoon vielä että olen pätkätyökierteessä ja nyt taas vaihteeksi ilman duunia, joten työttömyyskorvauksista toi summa nipsasee suht' suuren loven.

Ja vielä tämäkin vitun baari touhu helposti menee vaikka 1000€ jos vaan on ja sitten vituttaa seuraavana aamuna ja vielä seuraavana vuonnakin. Ite jos ja kun otan, otan pussikaljaa/ viinaa ja ehkä joskus käyn baarissa jengin mukana kiskoo pari kalliimpaa ja nyt meni pahasti OT:ks, mut joo on se kivempaa laittaa se 69€ vaikka uusiin salihanskoihin ja lisäravinteisiin ja treenata taas uudella asenteella, kun kiskoo niillä rahoilla ittellensä darran..Tosiaan jos olis varaa ni enpä tiiä, vihaan kuitenkin henk.koht baareja aivan saatanasti..Nyt varmasti hypättiin jo aiheestakin teille tuntemattomille :D Kauhistuttaa kyl kattoo sivusta miten osa frendeistä kiskoo kapakan kalleimpia juomia ilman huolen häivää ja tarjoilee viel joka suuntaan, oha niihinkin varmaan sitten syynsä..Jaa-a se offista, koht salille ja katotaas jos jotain vitutusta sais aikaseks, vituttaa kyl jo valmiiks ku alaselkä paskana eikä pääse kyykkää, mavettaa tai muuta raskasta tekemään..Kannattaa varmaa katella niitä saleja holleilta jos halvemmalla pääsis ja jos vaikka vielä vaihtelu tekis terää :) Varsinkin jos työttömänä ton 69€ menee kuukaudessa ni eipä siinä paljoon herroiks elellä eikä varmaan tarkotuskaan, mut miksi maksaa enemmän jos vois maksaa vähemmän? Sen kun tietäs..Ei muuta ku hyvii reenejä ja päivänjatkoja itsekullekkin :)

Ja mikä tässä on huono asia? Lihaskivuista ei muuten välttämättä voi sanoa onko jokin lihas palautunut vai ei.

tuntuu ettei ole saanut mitään aikaiseksi, ei mitään kipuja/väsymystä treenistä n. 1h jälkeen. ei haittoja tehoissa eikä lihakset hellänä tippaakaan

Asunko mä tynnyrissä vai onko tämä oikeesti erikoista? Mulla muuta oo vuosiin ollutkaan.
Mä en ole nähnyt varmaan kenenkään käyttävän noita enää ala-asteen liikuntatuntien jälkeen. Paitsi nämä satunnaiset jonnet salilla jotka yrittävät myrkyttää koko pukukopin.

Roll-on on vaan parempi, ja halvempi :)

Back
Ylös Bottom