Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en oo tutustunu näihin juttuihin ollenkaan, otin vipit vaan sen takia, et pääsen kurkistamaan jääkaapille :D Tunnustettu.
Mä laitoin avatarinkin vasta 3kk vippeilyn jälkeen kun en vaan saanu aikaiseksi tutustua noihin juttuihin :DSinähän ihme mies olet. Sellaista aikaa ei olekaan kuin epäkaljamainen aika. Joka aika on kalja-aika. :D Ja nyt varsinkin kun on kylmä Estrella kädessä. Kuka muuten tietää vihjeestä missä päin maailmaa mennään? Ei saa googlettaa.Ah, aamulla lentokentällä ottamassa aamukalja ennen lentoa täysin epäkaljamaiseen aikaanhan on parhautta![]()
Epsanjassa?Sinähän ihme mies olet. Sellaista aikaa ei olekaan kuin epäkaljamainen aika. Joka aika on kalja-aika. :D Ja nyt varsinkin kun on kylmä Estrella kädessä. Kuka muuten tietää vihjeestä missä päin maailmaa mennään? Ei saa googlettaa.
Olipas paha. Tarkemmin sanottuna Kataloniassa ja senkin olisi pystynyt nimestä päättelemään. Sellainen kyläpahanen nimeltä Sabadell.Epsanjassa?

Wiihuu, olis maanantaina työhaastattelua viikonloppuduuniin =) Hyvästi tylsyys.
Vai meetkö ovelle pelotteleen pummeja?Mäkkiin.. Nyt alkaa pikkupatleetin massakausiVai meetkö ovelle pelotteleen pummeja?
Miten kauppaan lähtemiselle on aina näin iso kynnys? Aina kun himaan pääsee takaisin, niin kauppaan meneminen tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömän isolta ongelmalta. Tästä on noin 2min kävely kauppaan, mutta silti tuntuu aivan älyttömän hankalalta. Jatkan siis pohtimista, millä fraasilla saisin espanjalaistytöt hoitamaan minun ruokakauppareissut.
Outs...ei mäkkiin, apua..
Ihan päivähommia. Noh, kuhan pääsee eka haistatteluun.
...toki semmonen joku pekonipurilainen vois olla kiva. Eiks foodcorneris ollu kans samanmoinen, mutta parempi (tiätty)?
Band of brothers ahmittu kahteen päivään ja olihan perkele edelleen mahtava :D
Tarjoa tytöille jalkahieronta aina hakureissusta.