Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hain uutta paikkaa sisäisessä haussa, mutta nähtävästi paikka on jo varattu sen haltijalle. :D
Mutta iso pomo aikoi 'hyödyntää' mun 'resursseja' jossain muussa jobissa/projektissa lähitulevaisuudessa. :dance:

Miten kauppaan lähtemiselle on aina näin iso kynnys? Aina kun himaan pääsee takaisin, niin kauppaan meneminen tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömän isolta ongelmalta. Tästä on noin 2min kävely kauppaan, mutta silti tuntuu aivan älyttömän hankalalta. Jatkan siis pohtimista, millä fraasilla saisin espanjalaistytöt hoitamaan minun ruokakauppareissut.

Mä en oo tutustunu näihin juttuihin ollenkaan, otin vipit vaan sen takia, et pääsen kurkistamaan jääkaapille :D Tunnustettu.

Sama jääkaappi syy täälläkin :) Mä laitoin avatarinkin vasta 3kk vippeilyn jälkeen kun en vaan saanu aikaiseksi tutustua noihin juttuihin :D

Saatanan saatana, onpas jalat hapoilla. Työkaveri lahjoitti pyörän niin menin sen kyydissä hakemaan sitä. Puoli tuntia meni polkea kotiin, saatana mitä ylämäkiä ja takavaihteet ei toiminu :D

Ah, aamulla lentokentällä ottamassa aamukalja ennen lentoa täysin epäkaljamaiseen aikaanhan on parhautta :)
Sinähän ihme mies olet. Sellaista aikaa ei olekaan kuin epäkaljamainen aika. Joka aika on kalja-aika. :D Ja nyt varsinkin kun on kylmä Estrella kädessä. Kuka muuten tietää vihjeestä missä päin maailmaa mennään? Ei saa googlettaa.

Tänään koko päivän veto pois ja haukotellu.. Salilla olin jo puoli tuntia ettiny motivaatiota ja sitten.... Kuuntelin Radio Rock:ia ja sieltä tuli Skid Rowin 18 an life :thumbs: Tilulilu tilulilu... Ricky was a young boy, he had a heart of stone.......:puntti:

Wiihuu, olis maanantaina työhaastattelua viikonloppuduuniin =) Hyvästi tylsyys.

Mäkkiin.. Nyt alkaa pikkupatleetin massakausi :) Vai meetkö ovelle pelotteleen pummeja?

Mäkkiin.. Nyt alkaa pikkupatleetin massakausi :) Vai meetkö ovelle pelotteleen pummeja?

Outs...ei mäkkiin, apua..

Ihan päivähommia. Noh, kuhan pääsee eka haistatteluun.
...toki semmonen joku pekonipurilainen vois olla kiva. Eiks foodcorneris ollu kans samanmoinen, mutta parempi (tiätty)?

Miten kauppaan lähtemiselle on aina näin iso kynnys? Aina kun himaan pääsee takaisin, niin kauppaan meneminen tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömän isolta ongelmalta. Tästä on noin 2min kävely kauppaan, mutta silti tuntuu aivan älyttömän hankalalta. Jatkan siis pohtimista, millä fraasilla saisin espanjalaistytöt hoitamaan minun ruokakauppareissut.

Tarjoa tytöille jalkahieronta aina hakureissusta.

Outs...ei mäkkiin, apua..

Ihan päivähommia. Noh, kuhan pääsee eka haistatteluun.
...toki semmonen joku pekonipurilainen vois olla kiva. Eiks foodcorneris ollu kans samanmoinen, mutta parempi (tiätty)?

En tiedä.. oon huono noissa purilaisissa. Tiedän vaan mega ja kerrosaterian sekä big macin. Sitten tower oli vissiin chicosissa joka mulla on edelleen syömätä.
Maanantainahan selviää!

Salilla käyty riehumassa, pikkuisen shoppailemassa, ostamassa vihdoinki jotain safkaa jääkaapin appeeksi ja nyt vois hieman hengähtää, puuh! :)

Mulla on nyt ongelma, iso ongelma..

Mulla on jääny 4 ruisleivän palaa pussiin, jonka päiväys menee tänään vanhaksi. Pitäisikö mun syödä ne vai ei syödä..

Jos syön niin mun päivittäiset kalorini menee ihan perseelleen, joka vaikuttaa taas viikon ravintosuunnitelmaan, joka taas vaikuttaa mun mielialaan masentavasti, joka taas vaikuttaa siihen, että mä olen sosiaalisesti huonoa seuraa sen jälkeen, joka taas vaikuttaa siihen, että en lähde perjantaina kavereiden kanssa juomaan, joka taas vaikuttaa siihen, että mä lokeroidun tänne mun kämppään, joka taas ajaa mut erakoksi, joka taas tarkoittaa, että kukaan ei enää muista mua, joka tarkoittaa sitä, että unohdan varmaan itsenikin, joka taas tarkoittaa sitä, että mä hyppään tosta parvekkeelta alas

Vai vaihtoehto kaksi, että mä jätän syömättä ne ja heitän roskiin, mutta silloin mulle tulee mielipaha niiden puolesta, jotka eivät saa ruokaa ja, kun mulla on varaa heittää pilkkahinnalla ostettua leipää menemään, se aiheuttaa mulle itseinhoa, jolla voi olla dramaattisia vaikutuksia.. Tai sit jos heitän ne pois ja, kun mulla ei oo biojätteille tarkotettua astiaa niin joudun laittaa ne normi roskalaatikkoon, joka tarkottaa sitä, että en osallistu kierrätykseen, joka tarkottaa sitä, että mä saastutan tätä maailmaa, joka tarkottaa sitä, että syytän itseäni maapallon tuhosta ja maailmanlopusta. Tai sitten jos heitän ne pois niin mun rahat toruu mua, kun ne on muutenkin vähissä ja ostan leipää, jonka heitän pois, jonka takia joudun jättää jotain muuta sitten ostamatta sen takia, että voin heittää leivät menemään.

Vittu.. Mikä olis vähiten huono ratkasu. Toisaalta mä voisin piilottaa ne ja esittää, että ne on kadonnu johonkin mun yksikön lukuisista säilytyslokeroista..

Back
Ylös Bottom