Mun ruokiin ei kukaan uskalla koskea, koska ovat kantapään kautta jo oppinu että mä tykkään tulisesta pöperöstä :D Maitoa ei tuu edes juotua, ihan täys työ juoda tarvittava määrä vettä päivässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä jos ei oo maitopurkissa nimee niin se menee lähes 100% varmuudella kaikkien kahvimaidoksi.
Mitenköhän me saatais vaihdettua numeroita, ettei tarvii kirjottaa niitä tänne...
Privaviestillä, Jennuli!![]()
Mikä tämä kaktus kurkussani on keskellä lomaa? :(
luulin, et se toimii vaan vippien kesken.
Mä oon taas blondi...luulin, et se toimii vaan vippien kesken. En oo kyseistä palvelua pahemmin käyttänyt :D Tollo mikä tollo...

Mulle piti yksi ihminen kerran hirveän esitelmän siitä, miten hän ei syö rasvatonta raejuustoa ja kuinka kamalaa se on. Sama tyyppi söi "vahingossa" mun rasvattoman rajuuston :jahas:
Niin toimiikin, mutta sinä ja Vaahtokarkkihan olette molemmat vippejä.![]()
Se oli vaan kateellinen sulle.
Ai, mä en näe tuota V.I.P:iä vaahtiksen nimen alapuolella... Ei se mitään viesti on lähetetty. Ei pysty enää ajattelemaan, aivot tiltissä. Unohdin eka oman puhelinnumeron ja sit kaupan kassalla iski paniikki, kun en meinannu muistaa pankkikortin tunnuslukau. Kotitalon ovikoodi tuli kyllä mieleen...
Varmaan joo, taidosta ostaa halvinta lähikaupasta löytynyttä raejuustoa.
Muutenkin, jos syö toiselta vahingossa ja tarjoutuu ostamaan uuden tilalle, niin sen pitää olla samaa tai parempi tuote. Ei mitään paskaa.
Ai, mä en näe tuota V.I.P:iä vaahtiksen nimen alapuolella...
Siihen saa asetuksista pistettyä V.I.P.:n tilalle ihan mitä huvittaa. Nick punaisella tekstillä on riittävä tuntomerkki.
Mäkin tässä olen miettinyt erinäisiä maailmanvalloitusvaihtoehtoja ja Lahti on yhtenä listalla. Mietin vain että en kovin montaa tyyppiä sieltä tunne, mutta olishan siellä sit jotain "tuttuja" kuitenkin. Zumbassa en oo kertaakaan käynyt, mutta kyllähän me Epheliinin kanssa valloitettaisiin laminaatit varmasti :D
:dance: Mä niiin tiedän tuon tunteen! Jaksamista, pian se on ohi. Itsekin aina välillä kaipaan niitä aikoja, kun pystyi kaikesta soittamaan äidille ja kysyä että kuinka pitää toimia. Sitten äiti neuvoi ja elämä oli simppeliä, kun teki vaan neuvojen mukaan.Hirvee nälkä. Ai mut niin, en oo viel syöny mitää? Jotenki pitäis päästä taas kiinni tähän tavallisen elämän arkeen. Mut kun ei. Käyn ylikierroksilla tän muuton kans. Joka paikkaan pitää soittaa ja sopia ja ai niin toi pitää uusia ja toi muuttaa ja tää vaihtaa ja hhnnnngggghhh. Pitäkää nyt jo kädestä joku!