Heh :DPaha Akka on melkeen kesytetty. Hirveen lempee ollu viime aikoina! Oiva kohde möröille.
Pikku-kettu suojelee möröiltä, RäYh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh :DPaha Akka on melkeen kesytetty. Hirveen lempee ollu viime aikoina! Oiva kohde möröille.
Siis tää mun aamuenergisyys alkaa olemaan jo ihan sairasta! Pakko mennä salille, muuten sitä vaan laulaa ja tanssii ympäri kämppää. Töissäkään en jaksais millään istua tässä työpöydän ääressä, oon ihan ADHD. No, jos sit illalla purkais energiat salilla...
Ootko saanu seksiä?
Mullakin tänään aamuvuoro edessä. Vituttaa, väsyttää ja ennen kaikkea vituttaa.
Siitäköhän tää munkin ylienergisyys johtuu, mä oon tätä pohtinut :DEn oo, siitä se ylimääräinen energia varmaan johtuu :D
Siitäköhän tää munkin ylienergisyys johtuu, mä oon tätä pohtinut :D
No kyllähän aamurodeon jälkeen jäis varmaan tanssiminen vähiin :lol2:

Nyt vähän varovaisempia sanoja siellä... Tulee kohta asiaa tuonne p***tusketjuun.![]()
Paritusketjuun? Onko täällä sellainenkin? Aiotko ruveta sutenööriksi hyödyntämään näiden pakkistyttöjen jatkuvaa kiima-aikaa?
Paritusketjuun? Onko täällä sellainenkin? Aiotko ruveta sutenööriksi hyödyntämään näiden pakkistyttöjen jatkuvaa kiima-aikaa?
Huomenta! Rannassa apinat ammuskellu koko yön. Yritä siinä sitten nukkua...
Sorsanmetsästyskausi on vissiin alkanu. :jahas:
En mä sanonu et se on jatkuva :lol2: Yleensä aamusali korvaa sen...
Mitä SÄ TEET SALILLA ??
Mitä SÄ TEET SALILLA ??
Ei sillä oo coregasmin kaa mitään tekemistä. Luojan kiitos mulle ei käy noin jalkaprässissä...
Heh :D
Pikku-kettu suojelee möröiltä, RäYh!
Ei kyl näkyny mörköjä et kai mulla on edelleen sopivan ruma naama etteivät uskalla lähestyä :Dteude sanoi:No niin, köriläät auttamaan neitoja hädässä.
On se vaan hienoo, tällä kertaa ei katkennu vetoremmitkään vedossa.